خبرگزاری کار ایران

احداث ۵ بازارچه جدید مرزی در سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۵۳۸

قرار است تا استانداری سیستان و بلوچستان به زود طرح احداث ۵ بازارچه مرزی را در سه نقطه استان شروع کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، استانداری استان سیستان و بلوچستان پروژه‌ای را در دست راه اندازی دارد که در صورت اتمام آن می‌توان شاهد بهبود وضعیت اقتصادی مرزنشینان استان بود.

مسئولان استانی سیستان و بلوچستان می‌خواهند به زودی ۵ بازارچه مرزی را در ۳ نقطه استان دایر کنند تا مرزنشینان بتوانند با در اختیار داشتن غرفه‌ها و فروشگاه‌ها به فروش محصولات وارداتی و صادراتی بپردازند.

عبدالله بدیچی، مدیرعامل تعاونی مرزنشینان استان سیستان و بلوچستان در همین رابطه به خبرنگار ایلنا می‌گوید: ما در انتظار احداث و بازگشایی این بازارچه‌ها توسط مسئولان استانداری هستیم تا پس از آن شاهد گسترس فعالیت‌های اقتصادی مرزنشینان باشیم.

او ادامه می‌دهد: شهروندانی که در مناطق مرزنشین استان ساکنند می‌توانند در بازارچه‌هایی احداث شده مشغول به کار بشوند.  با احداث این بازراچه‌ها مجموع بازارچه‌های مرزی استان به ۸ خواهد رسید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با احداث این بازارچه‌ها باید تعداد اقلام وارداتی را نیز افزایش دهند و همچنین تعاملاتی صورت بگیرد تا تنوع اقلام صادراتی در این بازارچه‌ها افزایش یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز