خبرگزاری کار ایران

تعطیلی فولاد صدر خرم آباد/مشکل نقدینگی مانع تولید

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۵۲۲

تعدادی از کارگران و پرسنل اداری کارخانه «فولاد صدر خرم‌آباد» استان لرستان تولیدکننده میلگرد که در جنوب شهرستان خرم آباد قرار دارد، به علت متوقف شدن فعالیت‌های این کارخانه از اواخر، مرداد سال جاری بیکار شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ برخی کارگران و پرسنل اداری کارخانه «فولاد صدر خرم‌آباد» استان لرستان به علت متوقف شدن فعالیت‌های این کارخانه از اواخر مرداد سال جاری بیکار شده‌اند.

جمعی از کارگران این کارخانه سازنده میلگرد که محل آن در جنوب شهرستان خرم آباد قرار دارد؛ به ایلنا گفتند: حدود ۱۳۰ کارگر قراردادی هستیم که ۲ ماه است مطالبات مزدی خود را دریافت نکرده‌ایم. آنها مدعی شدند؛ در حدود ۳ نفر از پرسنل اداری این شرکت در تهران ۶ ماه است که بابت مزایای مزدی طلبکارند.

از قرار معلوم حق بیمه‌های کارگران فولادصدر به حساب سازمان تامین اجتماعی واریز شده است تا کارگران از بابت تمدید دفترچه بیمه‌های خود مشکلی نداشته باشند.

یکی از مدیران این کارخانه به ایلنا گفت که فولاد صدر در سه سال گذشته با مشکل تامین نقدینگی روبروست و همین مسئله موجب شده بود تا مدیریت به دنبال جذب سرمایه‌گذاران جدید باشد.

وی افزود: در رابطه با سیستم بانکی نیز چند جلسه در ستاد تسهیل استانداری در رابطه با تخصیص تسهیلات و استمهال تعهدات معوقه تشکیل شده‌است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز