خبرگزاری کار ایران

یک پرستارِ بخش خصوصیِ دزفول: به دلیل پیگیریِ مطالبات اخراج شدم/ بیمارستان: قراردادمان تمام شده بود

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۸۹۲

در روزهای گذشته یک پرستارِ بیمارستان آیت‌الله نبوی دزفول از کار بیکار شد. مقامات بیمارستان درباره این اتفاق اعلام کردند: قرارداد این پرستار با بیمارستان پایان یافته بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «پروین حیدری» پرستار بیمارستان خصوصی آیت‌الله نبوی دزفول است. او می‌گوید با 17 سال سابقه کار، به خاطر پیگیری اجرای قانون ارتقای بهره‌وری، از محل کارش اخراج شده است.

ظاهرا خانم حیدری نمایندگی پرستاران این بیمارستان را برعهده داشته‌است.

حیدری جریان را اینطور روایت کرده‌است: ظرف ۶ ماه که نماینده پرستاران در این بیمارستان بودم پیگیری مجدانه‌ای برای اجرای قانون ارتقاء بهره‌وری با پرسنل داشتم و با هماهنگی آنان و جمع آوری امضا توانستم نامه‌ای جهت اجرای این قانون تهیه و به اداره کار ارائه بدهیم که با مخالفت شدید مواجه شدم. به دنبال پیگیری‌های بعدی و ارائه نامه به اداره کار استان خوزستان توانستم دستور اجرای این قانون را در بیمارستان خصوصی دریافت کنم.

وی ادامه داده است: با ۱۷ سال سابقه پرستاری در بیمارستان با اجرای این قانون در بیمارستان آیت‌الله نبوی به عنوان نیروی مازاد معرفی و اخراج شدم.

یکی از مقامات بیمارستان آیت‌الله نبوی دزفول در ارتباط با بیکاری خانم حیدری به خبرنگار ایلنا گفت: این خانم از پرسنل قراردادی بیمارستان است؛ قراردادش تمام شده بود و بیمارستان دیگر نیازی به ایشان نداشت.

این مقام مسئول اضافه کرد: قضیه خاتمه همکاری، فقط محدود به این خانم نبوده و یکی دو نفر دیگر را نیز شامل می‌شده‌ است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز