خبرگزاری کار ایران

شرکتی‌های مخابرات در پی انتشار توضیحاتِ شرکت مخابرات:

نه تنها در «ارومیه» در «کرمان» نیز کرامتِ انسانی شرکتی‌های مخابرات حفظ نشده است

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۴۱۳

نیروهای شرکتی مخابرات می‌گویند کرامت نیروی انسانی در مخابرات حفظ نشده‌ و پرسنل به جرم امضا نکردن قراردادهای غیرقانونی اخراج می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در پیِ واکنش شرکت مخابرات ایران نسبت به انتشار یک عکس در فضای مجازی، این‌بار شرکتی‌های مخابرات در فضای مجازی به این توضیحات واکنش نشان دادند و آن را مغایر با واقعیت دانستند.

شرکت مخابرات ایران در توضیحات خود آورده از آنجا که نیروی انسانی در هر سازمان به‌ عنوان رکن اصلی به حساب آمده و تکریم آنان از اصول اصلی مدیریت می‌باشد، سیاست شرکت مخابرات ایران نیز همواره حفظ منزلت نیروی انسانی، تامین  امنیت شغلی و اشتغال پایدار هست و خواهد بود. 

نیروهای شرکتی مخابرات در تماس با ایلنا گفتند: نه تنها در ارومیه به دلیل امضا نکردن قراردادهای غیرقانونی، تعدادی از پرسنل اخراج شده‌اند، بلکه این اتفاق در کرمان نیز رخ داده‌است. 38 نفر از نیروهای بخش خصوصی کرمان، با وجود داشتن رای برگشت به کار از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی چند روز در هوای گرم تابستان در پیاده‌رو روبروی ساختمان مخابرات کرمان نشستند و مدیران از ورود آنها به داخل ساختمان جلوگیری کردند؛ این نیروها با وجود داشتن حکم بازگشت به کار روزها سرگردان ماندند. مخابرات کرمان می‌گوید شرکت پیمانکاریِ فوق‌الذکر که طرف قرارداد این 38 نفر بوده، دیگر فعال نیست و بنابراین نیروهای آن نمی‌توانند به سرِ کار بازگردند.

در این شرایط نیروهای شرکتی مخابرات که ماه‌هاست نسبت به تبعیض در مخابرات شاکی هستند و یکی از خواسته‌های آنها عقد قرارداد مستقیم با مخابرات است، می‌گویند: در شرایطی که تبعیض حاکم است و اگر قراردادهای غیرقانونیِ شرکت‌های خصوصی را امضا نکنیم، بدون توجه به اینکه چند سال سابقه کار داشته باشیم اخراج می‌شویم، چگونه ادعا می‌کنند کرامت نیروی انسانی حفظ شده است؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز