خبرگزاری کار ایران

سخنگوی اورژانس کشور در گفت‌وگو با ایلنا:

خودروی حامل کارگران معدن زمستان یورت تصادف کرد/ یک کارگر مصدوم شد

asdasd
کد خبر : ۵۳۵۲۴۷

حوالی ظهر امروز (چهارشنبه،بیست و دوم شهریور ماه) براثر تصادف خودروی حامل کارگران معدن زمستان یورت در محور آزادشهر به شاهرود، یک نفر از کارگران مصدوم شد.

محسن ربی‌زاده، سخنگوی اورژانس کشور در مورد حادثه پیش آمده برای کارگران معدن زمستان یورت به خبرنگار ایلنا می‌گوید: در ساعت ۱۲:۴۶ ظهر امروز در محور آزادشهر به شاهرود یک دستگاه خودرو نیسان وانت که حامل شماری از کارگران معدن زمستان یورت بود با یک دستگاه پژو ۴۰۵ برخورد کرد.

ربی‌زاده  ادامه داد: سرنشینان خودروی وانت از کارگران معدن زمستان یورت بودند.

وی بابیان اینکه بعد از اعلام این حادثه همکاران ما با ۳ دستگاه آمبولانس ظرف مدت کمتر از ۶ دقیقه به محل حادثه رسیدند، گفت: مجموع سرنشنینان این حادثه رانندگی دوازده نفر بود که از این تعداد چهار نفر سرنشین در خودروی پژو بودند.

وی گفت: تمامی دوازده نفر سرنشین  توسط ماموران امداد به بیمارستان حضرت معصومه (س) آزادشهر منتقل شدند.

خودروی حامل کارگران ربطی به معدن زمستان یورت نداشته است

در همین خصوص سعید مازندرانی، مدیر کل کار استان گلستان نیز به خبرنگار ایلنا گفت: این کارگران از شاهرود راهی محل کارشان بودند و خودروی حامل آنها ربطی به معدن زمستان یورت نداشته است.

مازندرانی اضافه کرد: در این حادثه ۱۲ نفر مصدوم شدند که ۱۱ نفر آنها به صورت سرپایی درمان شدند و یکی از آنها از ناحیه پا دچار ترک استخوان شده است که زیر نظر پزشکان در حال معالجه است.

از قرار معلوم  فرد مصدوم شده در این حادثه رضا نکویی و از کارگران معدن زمستان یورت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز