خبرگزاری کار ایران

در خاتمه تجمع روز گذشته بازنشستگان عنوان شد؛

بزرگان مملکت دست‌پرورده‌ی معلمانِ سینه‌سوخته هستند/خواسته‌های بازنشستگان قانونی و مشخص است

asdasd
کد خبر : ۵۳۲۷۱۱

در خاتمه تجمع روز گذشته بازنشستگان کشوری، تجمع‌کنندگان با قرائت بیانیه‌ای به تشریح مطالبات خود پرداختند و اعلام کردند تا وصول به این مطالبات، از پیگیری و رایزنی دست برنخواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در خاتمه تجمع روز گذشته بازنشستگان کشوری مقابل سازمان برنامه و بودجه، قطعنامه‌ای قرائت شد. بازنشستگان در این قطعنامه به بیان مطالبات کلیدی خود پرداختند.

در متن قطعنامه آمده‌است: یادآوری می‌کنیم که فهمیده‌ها، باکری‌ها، جهان‌آراها و دیگر راست‌قامتان تبار عدالتگری قرن حاضر، از آبشخور تربیت همین سینه سوختگان تبعیض زده امروز و معلمان اندیشه‌ساز دیروز، سر به آسمان سرافرازی ساییده و دیباچه زرین تاریخ بشریت را مزین به نام سترگ خویش کرده‌اند. پس تردید نکنید که پیشکسوتان در پرتو حمایت مفاد قانون اساسی، برای استیفای حقوق خود هرگز از پای نخواهند نشست.

در ادامه این قطعنامه خواسته‌های بازنشستگان به ترتیب اولویت بیان شده است:

1- اجرای همترازی کامل حقوق بازنشستگان با شاغلین سی سال خدمت مساوی از حیث مدرک و سنوات در سال 97 بدون بازه زمانی

2- اجرای کامل «قانون خدمات مدیریت کشوری» مصوب سال ۱۳۸۶ درخصوص بازنشستگان، جبران خسارات ناشی از عدم اجرای آن در دهه‌ی اخیر و پرهیز از ایجاد تغییراتی دراین قانون که سبب تضییع حقوق پیشکسوتان شود.

3- اصلاح وضعیت ناهنجار و کاملا ابتر بیمه کنونی بازنشستگان، با تامین اعتبار در بودجه‌ی سنواتی برای داشتن بیمه‌ای کامل و متناسب با شرایط سنی و جسمی آنها.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز