خبرگزاری کار ایران

تجمع پیمانکاران مجتمع نیشکر هفت تپه شوش در تهران/پرداخت تمام بدهی‌ها تا هفته‌های آینده

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۸۷۱

قائم مقام مجتمع نیشکر هفت تپه می‌گوید: با وجود اختلاف نظر جدی مدیریت بخش خصوصی با پیمانکاران مجتمع بر سر ارقام ادعایی آنها درباره صورت وضعیت‌های مالی، هیئت مدیره مجتمع نیشکر خود را نسبت به انجام تمامی تعهدات مسئول دانسته و در همین راستا تمامی تلاش خود را انجام می‌دهد تا طی روزها و هفته‌های آیند بدهی پیمانکاران را پرداخت کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تعدادی از پیمانکاران مجتمع نیشکر هفت تپه در اعتراض به آنچه که پرداخت نشدن مطالباتشان نامیده می‌شود؛ مقابل ساختمان مدیریت این مجتمع در منطقه پاسداران شهر تهران تجمع کردند.

از قرار معلوم پرداخت نشدن صورت وضعیت‌های پیمانکارانی که در حال حاضر مسئولیت تامین و مدیریت بیشتر نیروی انسانی شاغل در بخش کشاورزی این مجتمع را برعهده‌ دارند، دلیل برپایی این تجمع بوده‌است.

پیمانکاران معترض مدعی هستند در پرداخت مطالبات مزدی کارگران خود با مشکل مواجه هستند.

در این زمینه «سیامک افشار» قائم مقام مجتمع نیشکر هفت تپه توضیحاتی را به ایلنا ارائه کرد. وی گفت: با وجود اختلاف نظر جدی مدیریت بخش خصوصی با پیمانکاران مجتمع بر سر ارقام ادعایی آنها درباره صورت وضعیت‌های مالی، هیئت مدیره مجتمع نیشکر خود را نسبت به انجام تمامی تعهدات مسئول دانسته و در همین راستا تمامی تلاش خود را انجام می‌دهد تا طی روزها و هفته‌های آیند بدهی پیمانکاران را پرداخت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز