خبرگزاری کار ایران

بیکاری صدها هزار کارگر شاغل در صنایع نفت و گاز آمریکا/طوفان هاروی قلب صنایع را نشانه رفت

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۳۸۶

طوفان سهمگین هاروی که از هفته گذشته ایالت تگزاس را در نوردیده است، ۱۵ درصد از ظرفیت عظیم پالایشی نفت و گاز آمریکا را از کار انداخته است. قلب صنایع نفت و گاز آمریکا در مسیر این طوفان است به گونه‌ای که مقام‌های ایالتی از بیکاری صدها هزار کارگران سخن گفته‌اند.

به گزارش ایلنا، طوفان سهمگین هاروی، ۱۵ درصد از ظرفیت عظیم پالایشی نفت و گاز آمریکا را از کار انداخته است. این طوفان قلب صنعت نفت آمریکا را در ایالت تگزاس نشانه رفته است.

با توجه به مهاجرپذیر بودن تگزاس انتظار می‌رود که صدها هزار کارگر که در شرکت‌های نفت و گاز همچون اکسون موبیل، استاندارد اویل، فیلیپس و شِلمرِژه کار می‌کنند، بیکار شوند.

بیکاری این کارگران؛ دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا را با چالش‌های جبران‌ناپذیری در زمینه رفع بیکاری مواجه می‌کند چراکه بیشتر تمرکز وی بر گسترش اشتغال بر بستر صنایع نفت و گاز بوده است.

باتوجه به شدت بالای تخریب مقام‌های ایالتی؛ زمان مشخصی را برای شروع عملیات بازسازی صنایع تخریب شده اعلام نکرده‌اند و تگزاس فعلا در شوک این طوفان مهیب به سر می‌برد.

به گفته مقام‌های ایالتی شهر نفت‌خیز هیوستون که چهارمین شهر بزرگ تگزاس است احتمالا در روزهای آینده با نیم متر باران روبرو خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز