خبرگزاری کار ایران

شماره ۱۱۷ هفته‌نامه آتیه نو منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۹۵۴

یکصد و هفدهمین شماره آتیه نو، هفته‌نامه تخصصی رفاه و تامین اجتماعی صبح امروز یکشنبه ۵ شهریورماه ۱۳۹۶، از سوی موسسه فرهنگی و هنری آهنگ آتیه منتشر شد.

به گزارش ایلنا، یکصد و هفدهمین شماره آتیه نو، هفته‌نامه تخصصی رفاه و تامین اجتماعی صبح امروز یکشنبه ۵ شهریورماه ۱۳۹۶، از سوی موسسه فرهنگی و هنری آهنگ آتیه منتشر شد.

هفته نامه «آتیه نو» در تازه‌ترین شماره خود به مناسبت روز پزشک، تیتر یک صفحه نخست خود را به گزارشی با عنوان «پزشکان و میراث ابن سینا» اختصاص داده است. گزارشی که نقش پزشکان در تحقق اهداف نظام سلامت و تقویت بیمه‌های اجتماعی را بررسی می‌کند.

این هفته نامه با اشاره به این که پزشکان یکی از اجزای اصلی نظام سلامت محسوب می‌شوند، نوشته است: معاونت درمان تامین اجتماعی در طول چند سال اخیر، همواره تلاش کرده که بستر فعالیت بی‌دغدغه را برای پزشکان تامین اجتماعی ایجاد کند و انگیزه آنها را برای ارایه خدمات درمانی ارتقا بخشد که قطعا در ادامه مسیر نیز همین فرایند برای تکریم پزشکان تامین اجتماعی دنبال خواهد شد.

«چالش‌ها و بایدهای خصوصی‌سازی و حذف تصدی‌گری بخش‌های دولتی و عمومی و راهکارهای مطمئن سرمایه‌گذاری ذخایر بیمه‌شدگان» موضوع محوری پرونده‌ای است که هفته نامه «آتیه نو» در تازه‌ترین شماره خود عنوان «واگذاری یا بی‌صاحب‌سازی!؟» را برای آن انتخاب کرده و در صفحه نخست خود بازنمایی کرده است. در این پرونده، دیدگاه‌های سیدفرید موسوی، مهدی تقوی، حمیدرضا فولادگر، سیدتقی کبیری، محمدرضا پورابراهیمی، زهرا سعیدی مبارکه، علی فلاح زیارانی، جعفر سبحانی، حجت الـله میرزایی، سیدتقی نوربخش و علی حیدری منعکس شده است.

مهدی تقوی، استاد اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی در این رابطه به «آتیه نو» گفته است: فراهم کردن شرایط ورود سرمایه‌گذاران خارجی سیگنال‌های امیدوارکننده‌ای به سرمایه‌گذاران داخلی می‌دهد و اگر این روند ادامه داشته باشد، می‌توان امیدوار بود که بخش خصوصی برای خرید شرکت‌های دولتی اقدام کند.

دکتر نوربخش هم از ورود هلدینگ‌های سیمان، معدن و انرژی به بازار بورس خبر داده و گفته که این مساله جمع دارایی‌های مالی شستا را به حدود ٩٠ درصد می‌رساند.

مطالب دیگر آتیه نو

در این شماره از هفته‌نامه «آتیه نو»، مخاطبان نشریه می‌توانند مطالب متنوع دیگری را هم مطالعه کنند. عنوان برخی از مهم‌ترین مطالب آتیه نو به این شرح است:

-مدل کره‌ای برای سالمندی بهتر

-اقتصاد، اولویت واقعی دولت باشد

-چرا بیمه بیکاری برخی افراد قطع می شود؟

-رویای ترامپ کابوس شرکت های آمریکایی

-تلنبار شدن بدهی های بیمه ای، چالشی برای آینده

-تامین اجتماعی سپر دفاعی سرمایه اجتماعی

-توزیع عادلانه منابع و سرمایه اجتماعی

- دفاع از حقوق بیمه شدگان؛ اعتماد به کارفرمایان

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز