خبرگزاری کار ایران

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی:

خدمات درمانی سازمان تأمین در دولت تدبیر و امید ارتقاء یافت

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۰۵۴

مراسم بزرگداشت حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک با حضور پزشکان نمونه سازمان تأمین اجتماعی سراسر کشور و مدیران ارشد سازمان تأمین اجتماعی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مهدی درخشان، معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی در این مراسم گفت: پزشکان نمونه سازمان تأمین اجتماعی نمایندگان جامعه بزرگ و شریف پزشکان شاغل در مراکز درمانی این سازمان در اقصی نقاط کشور هستند که بارسنگین خدمت رسانی به نیمی از جمعیت کشور را بر دوش دارند.

وی با بیان اینکه جامعه کارگری و بازنشستگان عزیز از خدمات درمانی سازمان تأمین اجتماعی رضایت دارند، گفت: در دولت تدبیر و امید با اجرای طرح تحول سلامت شاهد ارتقاء همه جانبه خدمات مراکز درمانی سازمان تأمین اجتماعی هستیم.

درخشان افزود: برای اجرای برنامه های مختلف و ارتقاء کیفیت خدمات درمانی در مراکز ملکی سازمان تأمین اجتماعی پزشکان بیشترین همکاری ها را داشته اند و در نتیجه اقدامات انجام شده مردم از خدمات بسیار مناسب تری برخوردار شده اند.

وی اجرای برنامه حذف دفترچه در مراکز درمانی ملکی سازمان تأمین اجتاعی را گامی ارزشمند در راستای تحول و ارتقاء خدمات درمانی ارزیابی کرد و گفت: این برنامه با همکاری همه جانبه پزشکان به اجرا درآمد.

درخشان از تشکیل پرونده الکترونیک سلامت برای مبتلایان به بیماری های مزمن خبر داد و گفت: تا پایان شهریور ماه مرحله اول این برنامه تکمیل می شود و در مراحل بعد تعداد بیماران مشمول این برنامه افزایش می یابد.

معاون درمانی سازمان تأمین اجتماعی تأکید کرد: اجرای برنامه های تحول آفرین و ارتقاء رضایتمندی مردم باعث انگیزه بیشتر مدیران و همکاران حوزه درمان سازمان تأمین اجتماعی برای تداوم و تسریع روند رو به بهبود وضعیت خدمت رسانی می شود.

درخشان ابن سینا را الگوی جامعه پزشکی دانست و گفت: بزرگداشت ابن سینا بهانه ای است برای اینکه ما ویژگی های حسنه این حکیم بزرگ را در خود تقویت کنیم.

وی ادامه داد: آنچه ابن سینا را در جهان مشهور کرد زندگی با مردم است و اینکه مردم را به زندگی امیدوار کند و هدف از نامگذاری این روز به عنوان روز پزشک این است که جامعه پزشکی در مسیر او حرکت کنند. پزشکان سازمان تأمین اجتماعی که عموما مشغول خدمت به جامعه شریف کارگری هستند نیز قطعا نیازمند الگو برداری از شخصیت این دانشمند برجسته هستند.

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی تقویت سجایای اخلاقی ابن سینا در جامعه پزشکی را منجر به افزایش اعتماد بین پزشک و بیمار دانست و گفت: با تقویت اعتماد بین پزشک و بیمار هم شأن و جایگاه پزشکان بهتر حفظ می شود و هم بیماران خدمات درمانی مناسب تری دریافت می کنند.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از ٥١ پزشک نمونه مراکز درمانی تأمین اجتماعی سراسر کشور تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز