خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر راهبری سیستم های سازمان تامین اجتماعی:

راه اندازی پرتال آموزشی سازمان تامین اجتماعی/ دسترسی به محتوای صوتی و تصویری

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۵۰۵

مدیرکل دفتر راهبری سیستم های سازمان تامین اجتماعی از راه اندازی پرتال آموزشی سازمان تامین اجتماعی با همکاری اپراتور تلفن همراه رایتل خبر داد.

به گزارش ایلنا، «علی معیری» در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه/1 شهریور) رونمایی پرتال محتوایی آموزشی رایتل که با حضور نمایندگان معاونت فرهنگی و اجتماعی، اداره کل آموزش و پژوهش و اداره کل روابط عمومی برگزار شد، اظهار داشت: این پرتال با همکاری رایتل و سازمان تامین اجتماعی با هدف آموزش و ارتقای سطح علمی و مهارتی بیمه شدگان، کاربران سامانه های سازمان و  کارکنان، از طریق دسترسی به محتوای صوتی و تصویری مرتبط با حوزه های مرتبط، آماده بهره برداری شده و به زودی عملیاتی خواهد شد.

وی افزود: محتوای بارگذاری شده در این پرتال از بعد امنیت و سطوح دسترسی قابل مدیریت بوده و با لحاظ نمودن نوع مخاطب، سطح دسترسی، مشخص خواهد شد.

معیری گفت: سازمان تامین اجتماعی با همکاری رایتل به عنوان یکی از اپراتورهای تلفن همراه کشور و عضو خانواده تامین اجتماعی، در دستیابی به خدمات نوین فناوری اطلاعات با لحاظ نمودن پیش نیازهایی از جمله تأمین و توسعه زیرساخت نرم افزاری و سخت افزاری منطبق با تکنولوژی های روز دنیا، تشکیل کارگروه های فنی و تخصصی به منظور شناسایی و الکترونیکی کردن خدمات قابل ارائه توسط سازمان در حوزه های مختلف و اختصاص امتیازهایی در راستای حجم ترافیک اینترنت به منظور تسهیل در فرآیند تولید و بهره برداری محتوا، گام برداشته است.

مدیرکل دفتر راهبری سیستم های سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: تلاش ما این است که در سازمان تامین اجتماعی با برنامه‌ریزی‌های مدون و ارائه خدمات و سرویس های از راه دور و مبتنی بر تکنولوژی های روز دنیا از جمله موبایل، زندگی مردم را بهبود بخشیم.

راهنمای کاربری این سامانه از هم اکنون در دسترس است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز