خبرگزاری کار ایران

نشست ماهیانه اتحادیه کانون بازنشستگان بخش احمدآباد مستوفی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۸۳۰

نشست ماهیانه مردادماه اتحادیه کانون بازنشستگان بخش احمدآباد مستوفی، روز چهارشنبه ۲۵ ام مردادماه ۹۶، در سالن اجتماعات حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری احمدآباد مستوفی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، نشست ماهیانه مردادماه اتحادیه کانون بازنشستگان بخش احمدآباد مستوفی، روز چهارشنبه ۲۵ ام مردادماه ۹۶، در سالن اجتماعات حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری احمدآباد مستوفی برگزار شد.

در ابتدای این نشست، عبدالرضا قالبی، رییس اتحادیه کانون بازنشستگان بخش احمدآباد مستوفی، با اشاره به معرفی دوباره علی ربیعی، برای تصدی سمت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اظهار کرد: از آقای ربیعی انتظار داریم در صورت اخذ رأی اعتماد نمایندگان مجلس، در این دوره بیش از پیش به مسائل کارگران توجه کند و مطالبات جامعه مظلوم کارگری را در وزارت کار و تعاون، دولت، مجلس و سطوح عالی نظام با جدیت بیشتری دنبال کند.

وی ادامه داد: همچنین از رییس جمهور منتخب و نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز انتظار داریم تا در راستای بهبود وضعیت جامعه کارگری که از مدافعان همیشگی کشور و نظام مقدس اسلامی بوده اند، تلاش بیشتری داشته باشند.

وی افزود: یکی از مسائلی که در راستای مطالبات کارگران به شایستگی مورد تصویب مجلس قرار گرفت مسأله همسان سازی حقوق بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی با بازنشستگان لشکری و کشوری بود که متاسفانه کماکان بلانکلیف مانده است، امیدواریم با پیگیری‌های مسئولین وزارت کار، شاهد عملی شدن این مورد و همچنین محقق شدن سایر مطالبات به حق جامعه کارگری باشیم.

عضو منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر احمدآباد مستوفی، در ادامه به مسأله اشتغال و مشکل بیکاری گسترده جوانان شهر احمدآباد مستوفی اشاره کرد و گفت: صحبت بنده در اینجا خطاب به کارفرمایان و صاحبان واحدهای تولیدی، صنعتی و صنفی در شهر احمدآباد مستوفی است، این عزیزان باید بدانند که حمایت مدیریت شهری از آنها مشروط به بهره‌گیری از نیروی کار جوان شهر احمدآباد مستوفی است، عزیزان شما دارید از امکانات شهر احمدآباد مستوفی استفاده می‌کنید، بنابراین تقاضای استفاده از نیروی کار بومی، درخواستی منطقی است.

رییس اتحادیه کانون بازنشستگان بخش احمدآباد مستوفی، ابراز کرد: یکی از مشکلات شهروندان احمدآباد مستوفی، مشکلات بیمه‌ای است به گونه‌ای که همشهریان گرامی ازجمله بازنشستگان عزیز برای کوچکترین کاری در این رابطه باید به شعبات کارگزاری در اسلامشهر مراجعه کنند. خوشبختانه با حضور آقای اکبرزاده به عنوان مسئول شعبه بیمه اقماری احمدآباد مستوفی، کیفیت خدمت رسانی بهبود یافته اما همچنان با نقطه مطلوب و ایده‌آل فاصله بسیاری داریم.

قالبی در پایان بر کنار گذاشتن اختلافات و مسائل دوران انتخابات و تمرکز تمامی مسئولین شهر بر خدمت‌رسانی همه‌جانبه به شهروندان تأکید کرد.

در ادامه این نشست، اکبرزاده، مسئول شعبه اقماری بیمه تأمین اجتماعی شهر احمدآباد مستوفی، با قدردانی از زحمات عبدالرضا قالبی، مسئول جامعه کارگری بخش احمدآباد مستوفی در راه‌اندازی این شعبه، اظهار کرد: در حال حاضر خدمات ما در این شعبه به ارائه خدمات دفترچه‌ای محدود است اما در آینده قصد داریم دامنه خدمات خود را گسترده‌تر کنیم.

همچنین محمد دانشور، عضو هیئت اجرایی خانه کارگر غرب تهران، دیگر سخنران این نشست بود که در سخنانی با اشاره به معرفی کابینه دوازدهم از سوی رییس جمهور بر پیگیری مجدانه‌تر مطالبات جامعه کارگری در دولت دوازدهم به ویژه از سوی وزارتخانه‌های رفاه و بهداشت تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز