خبرگزاری کار ایران

ستاد اقامه نماز کشور به کارفرمای چسب هل تذکر داد

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۵۸۵

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور به اقدام «نسنجیده» مدیریت کارخانه چسب هل در امر اقامه نماز واکنش نشان داد و گفت؛ در تماسی که با مدیریت کارخانه داشته وی بر کج‌سلیقیگی خود در این خصوص اذان داشته است.

به گزارش ایلنا، «محمود مظفر» قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور گفته است که اقدام مدیر کارخانه چسب هل در خصوص نحوه اقامه نماز در آن نسنجیده بوده است.

مظفر در عین حال اعلام کرده است؛ در تماسی که با «خلیل  نطری» مدیر این کارخانه داشته است، وی اذعان کرده که در این خصوص کج سلیقیگی داشته است.

وی افزود: لازم به ذکر است که آنچه در ترویج و توسعه نماز موثر و مفید است؛ اجرای برنامه‌های تبلیغی است نه ابلاغی و تشویقی است نه توبیخی، نماز اختیاری است و نه اجباری.

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور تصریح کرد: این یعنی با آموزش و تلنگر به ضمیر ناخود آگاه افراد و فهم و درک آثار و برکات نماز و تشویق نمونه‌های مثبت ترغیب به نماز بهتر صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه موثرترین و کم‌هزینه‌ترین راه توسعه و ترویج فرهنگ نماز حضور مدیران ارشد در نماز جماعت در کنار کارکنان است، افزود: چنانچه مدیری که خداوند به او مکنت و امکانات داده است با حضور خود در نماز اول وقت و بروز اخلاق و رفتار اسلامی در عملکرد او بدون نیاز به امر و نهی عامل موثری برای تشویق دیگران به نماز است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز