خبرگزاری کار ایران

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهادت «سجاد باوی» را تسلیت گفت+متن پیام

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۹۶۸

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مناسبت شهادت شهید مدافع حرم «سجاد باوی» پرسنل اورژانس اجتماعی شهرستان کارون استان خوزستان بر روی کانال تلگرام خود پیام تسلیت منتشر نمود.

به گزارش ایلنا، «علی ربیعی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مناسبت شهادت شهید مدافع حرم «سجاد باوی» پیام تسلیت منتشر کرد.

متن کامل این پیام که بر روی کانال تلگرامی علی ربیعی منتشر شده به شرح زیر است:

فاطمه خانم و محمد علی عزیز ، فرزندانم،

ورأیت الشهداء واقفین، کلٌ على نجمته، سعداء بما قدّموا للموتى الأحیاء من أمل، ورأیتَ رأیت رأیت بلاداً یلبسها الشهداء ویرتفعون بها، أعلى منها وحیاً وحیاً، ویعودون بها خضراءَ وزرقاء، وقاسیةً فی تربیة سلالتهم: موتوا لأعیش!، فلا یعتذرون ولا ینسون وصایاهم لسلاتهم: أنتم غَدُنا، فاحیَوا کی نحیا فیکم!، وأَحِبُّوا زهر الرُمّان، وزهر اللیمون، وصُبُّوا خمرتنا فی عید الحب! فلم نجد الوقت لنشربها معکم، عفواً! لم نجد الوقت ، فلا تنْسَوا أنتم أن تجدوا الوقت لتحتفلوا بالحب، وتنتقموا بالحب لنا ولکم.

محمود درویش شاعر مقاومت فلسطینی

قلبم از شنیدن خبر شهادت پدرتان، مملو از درد شد. دردی اما آمیخته با غرور و افتخار. به ایرانی و مسلمان بودن خود بالیدم. چرا که می بینم سرزمینم از اصفهان که این روزها شهید محسن حججی را تقدیم سرزمینمان کرد  تا خوزستان همیشه قهرمان که پدر دلیرتان شهید سجاد باوی را برای تامین امنیت و رفاه مردمان فدا کرد،  پر از مردان بزرگی است که به واقع عمر خود را فدای به زیستن مظلومان و آسیب دیدگان می کنند.

پدر شما، چه آن زمان که در بهزیستی کمر خدمت بسته بود و چه وقتی که به جنگ داعشیان رفت، بی گمان تنها به آینده ای بهتر و امن تر برای شما و دیگر فرزندان این مرز و بوم می اندیشید. به اعتلای دین محمد (ص) و اینکه فرزندش زینب  محبوبة المصطفى اینبار در شام تنها نماند. هرچند فرزندان سیدالشهدا، درد غریبی و  بی پدری را یکجا کشیدند، اما ما نخواهیم گذاشت که شما در وطن اسلامیمان، تنها بمانید .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز