خبرگزاری کار ایران

حمایت چهار تشکل صنفی کارگری و کارفرمایی از وزارت علی ربیعی

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۳۶۶

چهار تشکل کارگری و کارفرمایی در کشور با ارسال نامه‌ای جداگانه ضمن تشکر از رئیس جمهور به دلیل انتخاب دوباره علی ربیعی، از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواسته‌اند به وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی رای اعتماد دهند.

به گزارش ایلنا، چهار تشکل سراسری کارگری و کارفرمایی کشور با ارسال نامه‌ای جداگانه ضمن تشکر از رئیس‌جمهور به دلیل انتخاب دوباره علی ربیعی، از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستند به وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی رای اعتماد دهند.

«کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایان موسسات و شرکت‌های حمل و نقل داخلی کالای کشور»، «کانون انجمن‌های صنفی رانندگان ناوگان حمل کالای سراسر کشور»، «کانون سراسری انجمن‌های صنفی رانندگان سواری کرایه سراسر کشور» و «کانون انجمن‌های صنفی جایگاه‌های اختصاصی سراسر کشور» چهار تشکلی  هستند که در حمایت از علی ربیعی، نامه‌هایی را خطاب به نمایندگان مجلس نوشته‌اند.

در بخشی از نامه کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایان موسسات و شرکت‌های حمل ونقل داخلی کالای کشور در حمایت از ربیعی آمده است: افرادی چون دکتر علی ربیعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی که تلاش‌های بی‌وقفه ایشان در زمینه ارتقای سطح سلامت و توانمندسازی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و دیگر ابعاد مختلف در حوزه فعالیت آن وزارتخانه نه تنها صنعت حمل و نقل کشور را بلکه کلیه ارگان‌های ذیربط را به نحوی مشمول این عنایت قرار داده است.

همچنین کانون انجمن‌های صنفی رانندگان ناوگان حمل کالای سراسر کشور نیز در نامه خود در حمایت از علی ربیعی نوشته است: بسط وگسترش سه جانبه گرایی/ بهبود فضای کسب وکار، مشارکت حداکثری شرکای اجتماعی در صحنه تصمیم‌گیری، ارتقای سطح سلامت و معیشت کارگران و توانمند نمودن اقشار کارگری از جمله اقداماتی است که آقای ربیعی در چهار سال گذشته  وزارت خود برای جامعه کارگری انجام داده‌اند.

کانون سراسری انجمن‌های صنفی رانندگان سواری کرایه سراسری کشور نیز در نامه حمایتی خود، یادآور شده است: جامعه کارگری قبل از آغاز به کار دولت تدبیر امید چه شرایط دشوار و اسفباری را تجربه می‌کرد، خوشبختانه امروز شاهد سر و سامان گرفتن جامعه کارگری و به بار نشستن مطالبات و تقاضاهای جامعه کار و تولید و روند روبه رشد آن هستیم.

در نامه منسوب به کانون انجمن‌های صنفی جایگاه‌های اختصاصی سراسر کشور نیز در حمایت از وزیر پیشنهادی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، آمده است: در راستای ارتباط مستقیم، جناب آقای ربیعی وزیر محترم تعاون کار و رفاه اجتماعی از شاخصه‌های مطلوب برای ماندن و اجرایی کردن بسیاری از اقدامات نیمه کاره می‌باشد و نیازمند اتمام خدمت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز