خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

در وزارت کار باید هر روز بهتر از قبل بود/ لزوم ترمیم سازمان تامین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۴۵۴

یک نماینده مجلس معتقد است؛ علی ربیعی در اولین گام پس از رسیدن به تصدی وزارت کار، سازمان تامین اجتماعی را ترمیم کرد و این بازسازی کماکان ادامه دارد.

محمد قمی، نماینده شهروندان پاکدشت (از توابع استان تهران) درباره فعالیت چهارساله وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به خبرنگار ما گفت: در چهار سال گذشته وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دست فردی اداره شده است که به خوبی با پایه‌های کارگری آشنا بود.

او ادامه می‌دهد: علی ربیعی باتوجه به هشت سال پرتلاطمی که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت خدمتگذار پشت‌سرگذاشته بود از ابتدا به دلیل آگاهی‌های خود راه‌کارهایی را برای برون رفت از بحران انتخاب  کرد، حالا می‌بینیم وضعیت این وزارتخانه به سکون رسیده است.

وی با اشاره به افزایش دستمزدها افزود: افزایش دستمزدها در پایان هر سال امری عادی است ولی در سال جاری این افزایش دستمزد‌ها بیش از نرخ تورم بود که این امر به اقتصاد کشور کمک بسیاری خواهد کرد.

این نماینده مجلس با بیان لزوم ترمیم سازمان تامین اجتماعی گفت: اولین گام ربیعی پس از رسیدن به تصدی وزارت ترمیم سازمان تامین اجتماعی بود، او توانست در برخی موارد موفق عمل کند ولی این ترمیم‌ها همچنان باید ادامه داشته باشد.

قمی در پایان به تشریح عملکرد ربیعی پرداخت و خاطرنشان کرد: علی ربیعی روندی را در پیش‌گرفته است که هر روز بهتر از روز قبل عمل می‌کند تا با این روش بتواند به چالش‌ها و اموارت این وزارت‌خانه عریض و طویل رسیدگی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز