خبرگزاری کار ایران

مدیرکل روابط عمومی شهرداری قم:

فوت میوه فروش قمی بر اثر سکته قلبی بود/ کارکنان شهرداری قم بازداشت نیستند/ در مورد خودسوزی پیمانکار نمی‌توان اظهارنظر کرد

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۳۰۳

مدیرکل روابط عمومی شهرداری قم با تایید اظهارات دادستان و پزشکی قانونی قم گفت: میوه‌فروش قمی بر اثر عارضه سکته فوت شده‌است.

حمیدرضا عابدی خرسند (مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم) در گفتگو با خبرنگار ایلنا در ارتباط با جزئیات مربوط به مرگ راننده وانتِ میوه‌فروشی در قم گفت: آخرین اطلاعات همانی است که دادستانی و پزشکی قانونی قم اعلام کرده‌اند؛ بر این اساس، متوفی بر اثر عارضه قلبی فوت کرده و هیچ‌گونه احتمال قتل عمدی در کار نیست.

وی اضافه کرد: البته همچنان در انتظار اظهارنظر رسمی و نهایی دادستانی قم هستیم؛ گرچه این مقام رسمی اعلام کرده‌است که هیچ نوع برخورد و ضرب و جرحی در کار نبوده‌است.

عابدی با بیان این که 5 نفر از کارکنان شهرداری قم فقط برای پاسخگویی به برخی سوالات به دادستانی احضار شده بودند؛ تاکید کرد: هیچ یک از کارکنان شهرداری قم در ارتباط با این حادثه در بازداشت نیستند.

در عین حال، در روزهای گذشته تصاویری از خودسوزی یک پیمانکار در محوطه شهرداری منطقه دو قم در فضای مجازی منتشر شد؛ بر اساس اطلاعات منتشر شده، این پیمانکار بدهی وصول نشده از شهرداری قم داشته که  دوندگی برای گرفتن آن بی‌ثمر بوده است.

در ارتباط با این حادثه، عابدی خرسند گفت: در خصوص این قضیه نمی‌شود اظهار نظر کرد.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار در ارتباط با چرایی خودسوزی گفت: ابعاد این قضیه را بایستی دستگاه قضایی اعلام کند و شهرداری قم در این مورد ابرازنظر نمی‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز