خبرگزاری کار ایران

تاخیر در پرداخت مطالبات مزدی مهمانداران پیمانکاری رجا

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۶۹۱

در حالی که مهمانداران پیمانی «راه آهن رجاء» از تاخیر در پرداخت مطالبات مزدی خود خبر می‌دهند روابط عمومی رجا در پاسخ به پیگیری‌های ایلنا گفت: شرکت سیمرغ حقوق خرداد ماه را به طور کامل پرداخت کرده و دو شرکت دیگر علی الحساب ۹۰۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برای دستمزد خرداد ماه به مهمانداران خود پرداخت کرده‌اند.

منابع کارگری ایلنا در شرکت راه آهن رجا گزارش داده‌اند این کارگران که به عنوان مهماندار تحت مسئولیت چندین شرکت راهبردی رجا همانند «سیمرغ»، «ماربین» و «جهان گلشن امین» و چند شرکت دیگر به کارهای خدمات دهی به مسافران (مهمانداری) مشغول‌اند معوقات مزدی طلبکاراند.

به گفته کارگران که از ۴ تا ۱۵ سال دارای سابقه کار هستند، معوقات حقوقی نیروی کار این واحد ریلی در حالی  به تاخیر افتاده که برخی از مهمانداران این شرکتها تا سه ماه معوقات مزدی پرداخت نشده دارند در عین حال برخی دیگر خرداد ماه مبالغ بسیار کمی را به علی‌الحساب دریافت کرده‌اند.

در این رابطه روابط عمومی شرکت حمل و نقل ریلی رجا در پاسخ به پیگیری‌های ایلنا گفت: بر اساس بررسی‌های انجام شده ادعای مطرح شده در خصوص به تاخیر افتادن سه تا چهار ماهه دستمزد ماموران از سوی سه شرکت راهبری سیمرغ، ماربین و جهان گلشن امین درست نیست.

به گفته وی، شرکت سیمرغ حقوق خرداد ماه را به طور کامل پرداخت کرده و دو شرکت دیگر علی الحساب ۹۰۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برای دستمزد خرداد ماه به مهمانداران خود پرداخت کرده‌اند.

طبق اظهارات روابط عمومی رجا، با توجه به اهمیت موضوع برای مجموعه رجا در حال حاضر پیگیری پرداخت حقوق تیر و الباقی خرداد ماه هستیم وامیدواریم به زودی این مطالبات از سوی شرکت‌های نام برده شده پرداخت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز