خبرگزاری کار ایران

یک فعال کارگری در گفت‌وگو با ایلنا:

وزارت ربیعی اثبات حسن نیت روحانی به کارگران است/در چهار سال گذشته از ذخایر کارگران حفاظت شد

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۰۳۱

یک فعال کارگری می‌گوید که ربیعی نگرانی کارگران را بابت حفظ و حراست از ذخایرشان برطرف کرده است.

نصرالـله دریابیگی (دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران) به خبرنگار ایلنا گفت: در دوره اول دولت تدبیر و امید انتخاب علی ربیعی از سوی رییس جمهور نشان حسن نیت او نسبت به جامعه کارگری بود و روحانی با انتخاب مجدد ایشان  همچنان حمایت کارگران را به همراه خواهد داشت.

او ادامه داد: علی ربیعی یک وزارتخانه مخروبه را تحویل گرفت که هشت سال در آن هر کاری که می‌توانستند با ذخایر کارگران انجام دادند. به‌نوعی می‌توان گفت که ربیعی توانست حیاط خلوطی که عده‌ای داخل حوزه کارگری به وجود آورده بودند را برهم بزند و از این بابت جامعه کارگری به آرامش نسبی رسیده است.

این فعال کارگری با اشاره به حمایت‌های ربیعی از جامعه کارگری افزود: در چهار سال اول دولت روحانی قوانین در حوزه کارگری به خوبی اجرا شد که جامعه کارگری با رخدادها به آینده خود امیدوار شدند. این امیدواری باید همچنان ادامه داشته باشد.

دریابیگی در پایان گفت: برای جامعه کارگری که در همه دوران به آنها ظلم شده بود، حفظ و حراست از میراث‌شان اهمیت ویژه‌ای داشت که ربیعی با وجود اشرافی که به این حوزه دارد، می‌تواند به بهبود وضعیت کمک کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز