خبرگزاری کار ایران

عضو هیات مدیره کانون عالی کارفرمایان:

تعامل در روابط کار با یاری وزیر کار ممکن شد

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۷۳۰

عضو هیات مدیره کانون عالی کارفرمایان می‌گوید؛ در چهار سال گذشته وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تلاش‌های خود را بر کاهش تنش‌ها در حوزه روابط کار متمرکز کرد که همین امر موجب شد یک فضای گفتگومداری و عقلانیت حاکم شود.

مجید آهنگریان (عضو هیات مدیره کانون عالی کارفرمایان) در گفتگو با ایلنا، اظهار داشت: در چهار سال گذشته وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تلاش‌های خود را بر کاهش تنش‌ها در حوزه روابط کار متمرکز کرد که همین امر موجب شد یک فضای گفتگومداری و عقلانیت حاکم شود.

وی برای نمونه به شورای عالی کار اشاره کرد و افزود: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  توانسته‌ با ایفای نقش ریش سفیدانه در جلسات شورای عالی کار امکان برطرف کردن مشکلات جامعه کارگری و کارفرمایی را فراهم کند و همین امر باعث شد حل بسیاری از اختلافات میان شرکای اجتماعی دولت با تفاهم حل و فصل شود.

رئیس کانون کارفرمایان استان قزوین در ادامه افزود: رسیدن به اجماع و تشریک مساعی در روابط کار، اتفاق راحتی نبود چراکه فضای اقتصاد و تولید به علت موانع متعدد دچار مشکلاتی است و به نظر نمی‌رسید در یک مدت زمان کوتاه در خصوص آنها بتوان به یک فهم مشترک رسید.

آهنگریان در ادامه افزود: توجه به سه‌جانبه‌گرایی بیش از پیش در مرکز سیاستگذاری‌ها قرار گرفت و تعامل تشکل‌های کارفرمایی با وزارت کار بهبود یافت اما در عین حال مشغولیت‌های آقای ربیعی هم در حوزه‌های تامین اجتماعی، بهزیستی و رفاه افزایش یافت با این حال این موجب نشد که از اهمیت توجه به جایگاه تشکل‌ها کاسته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز