خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون هماهنگی‌های شوراهای اسلامی کار استان همدان:

حمایت کارگران استان همدان از علی ربیعی/آرامش در فضای روابط کار حاکم شده است

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۸۶۹

رئیس کانون هماهنگی‌های شوراهای اسلامی کار استان همدان می‌گوید جامعه کارگری استان همدان در چهار سال گذشته شاهد بیشترین همکاری و تعامل میان وزرات کار و تشکل‌های کارگری این استان بوده است.

«محمدرضا محسنی» رئیس کانون هماهنگی‌های شوراهای اسلامی کار استان همدان در گفتگو با ایلنا، اظهار داشت: جامعه کارگری استان همدان در چهار سال گذشته شاهد بیشترین همکاری و تعامل میان وزرات کار و تشکل‌های کارگری این استان بوده است.

وی افزود: این امر بدون حمایت و همراهی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ممکن نمی‌شد از این رو 248 هزار نفر از کارگران استان همدان از رئیس جمهوری این انتظار را دارند تا بار دیگر علی ربیعی را در این سمت ابقا کند. 

رئیس کانون هماهنگی‌های شوراهای اسلامی کار استان همدان برقراری آرامش در فضای روابط کار را با باقی ماندن ربیعی در سمت وزیر کار، مرتبط دانست و افزود: از این جهت نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تایید وی کمک زیادی به پیشبرد اهداف کارگران در چهار سال آینده می‌کنند.

وی  با بیان اینکه شرایط معیشتی کارگران استان همدان بهبود یافته و شاهد کاهش فاصله دستمزدها و تورم بوده‌ایم، تصریح کرد: خوب به یاد داریم که در دولت گذشته چگونه تورم عملا افزایش ناچیز دستمزدها را از چشم انداخته بود با این حال وزارت کار دولت یازدهم با دور ماندن از آن فضای جزم اندیشانه و کارگر ستیز شرایطی را فراهم کرد که دستمزدها به صورت منطقی افزایش یابد و تحت تاثیر تورم بی‌ارزش نشود.

محسنی افزود: در عین حال وضعیت امنیت شغلی کارگران بهبود قابل ملاحظه‌ای یافته که البته کاستی‌هایی وجود دارد اما باید گفت که این کاستی‌ها نتیجه اشتباه در سیاست‌گذاری‌های دولت‌های گذشته بوده است.

رئیس کانون هماهنگی‌های شوراهای اسلامی کار استان همدان در پایان تاکید کرد: قطعا با سیاست‌گذاری‌های فعلی در عرصه اشتغال آرام آرام شاهد افزایش ورود فارغ‌التحصیلان دانشگاهی به بازار کار در استان همدان خواهیم بود چراکه زیرساخت‌های مناسبی در این استان  وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز