خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون عالی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی:

خدمات ارزنده‌ای به بازنشستگان در دوران ربیعی و نوربخش ارائه شد

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۴۰۴

همایش سالیانه کانون عالی بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی با حضور مدیران سازمان تامین اجتماعی و روسای کانون‌های بازنشستگی از سراسر کشور در بندر انزلی آغاز شد.

به گزارش ایلنا، رئیس کانون عالی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در این همایش گفت: منابع سازمان تامین اجتماعی اموال بیمه شدگان، کارگران و بازنشستگان است و وزرای دولت دوازدهم این مسئله را بیش از پیش مدنظر قرار دهند و در این مسیر گام بردارند.

علی اصغر بیات با بیان اینکه ربیعی و نوربخش تعامل بسیار خوبی با کانون‌های بازنشستگی دارند، اظهار داشت: خدمات ارزنده‌ای در این دوران برای بازنشستگان رقم خورده است.

وی با اشاره به اقدامات حوزه فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی در سالهای اخیر گفت: طرح کرامت رضوی و اعزام بازنشستگان و مستمری بگیران به مشهد مقدس از جذاب‌ترین ومردمی‌ترین اقداماتی است که درزمان دکترنوربخش به وقوع پیوسته است.

رئیس کانون عالی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: تعیین تکلیف بدهی دولت و جلوگیری ازتحمیل تکالیف بدون منبع ازدستاوردهای خوب در حوزه تامین اجتماعی در برنامه ششم توسعه است.

بیات با اشاره به تلاش برای ایجاد تشکیلاتی منسجم وقدرتمند در کانون‌های بازنشستگی افزود: امسال برای اولین بارتوانستیم در سیستم جهانی نام خود را ثبت کنیم ودرعرصه بین الملل در مجامع کارگری حاضر شویم.

همچنین، دبیر کانون عالی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در این همایش با اشاره به صیانت از اموال این سازمان گفت: با تمام توان از سازمان تامین اجتماعی دفاع می‌کنیم.

اسدی تصریح کرد: در زمان وزارت دکتر ربیعی در وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی، کانون‌های کارگری و بازنشستگی دیده شدند و تعامل سه جانبه بصورت کامل اجرا شد.

در همایش کانون عالی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در استان گیلان، یاد و خاطره مرحوم دکتر منصور اعتصامی معاون سابق فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی گرامی داشته شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز