خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران:

حمایت از صنایع موجب رونق بازار اشتغال و تولید می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۲۶۷

مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران در بازدید از کارخانه بهنوش گفت که این اداره همواره حمایت از تولید و کارگاه های تولیدی را در دستور کار خود قرار داده است زیرا حمایت از صنایع موجب رونق بازار اشتغال و تولید می‌شود.

«حاتم شاکرمی» که این هفته  از کارخانه بهنوش بازدید کرده بود، گفت: حمایت از تولیدکنندگان و کارگاه های تولیدی از اولویت های اصلی اداره تعاون ، کار و رفا اجتماعی است و  بهترین کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی  حمایت از تولید داخلی می باشد.

وی افزود: تعامل و ارتباط کاری بین مدیران و سایر دستگاههای اجرایی نقش موثری در توسعه و تسهیل روند کارها خواهد داشت. به همین منظور اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان تهران همواره حمایت از تولید وکارگاه های تولیدی را در دستور کار خود قرار داده است زیرا حمایت از صنایع موجب رونق بازار اشتغال و تولید می شود.

وی با بیان اینکه شرکت بهنوش با حدود ۱۳۰۰ کارگر توانسته است محصولات خود را به تعدادی از کشورهای اروپایی و آسیایی صادر نماید، گفت: هم اکنون ۵۰% سهم تولید ماءالشعیر کشور را شرکت بهنوش به خود اختصاص داده و در زمینه تولید نوشیدنی ها بجزءآبمیوه دومین تولید کننده در کشور می باشد. این مهم با مدیریت کارآمد این شرکت که توانسته خود را با تغییرات و انتظارات بازار ومشتریان مطابقت دهد و برای بهره گیری از دانش و تکنولوژی روز از فرصت ها بخوبی استفاده نموده جای تقدیر دارد.

شاکرمی با تاکید براین که تولید کنندگان ایرانی باید حضور  خود را در بازارهای رقابتی تثبیت کنند، اظهارداشتند: تولیدات محصولات با کیفیت ایرانی در همه جای دنیا مشتریان خاص خود را دارد. نمونه های خوب آن همین شرکت بهنوش است که  با تولید محصولات دارای استاندارد و کیفیت توانسته اند برند خود را به بیرون از مرزمعرفی  نمایند از فعالیتهای اقتصادی و تولید با ارزش است.

شاکرمی شرکت بهنوش را یکی از کارگاه های فعال در بخش تولید که حقوق کارگران در آن رعایت می شود دانست و افزود: در این بازدید آقای میر سلیمی مدیر عامل شرکت بهنوش ضمن گزارشی از پیشرفت این شرکت بخصوص در زمینه ارتقاء تولید و کیفیت آن گفت ما توانستیم در یک سال گذشته ضمن کیفیت خود مطابق استانداردهای جهانی ظرفیت تولید خود را تا صددرصد افزایش دهیم و محصولات خود را بجز به کشورهای همسایه به استرالیا و چند کشور اروپایی صادر نکرده و تعداد چند واحد استانی را هم وارد تولید نماییم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز