خبرگزاری کار ایران

شورای اسلامی کار شرکت پلی اکریل:

از اقدامات مثبت در «پلی‌اکریل» خشنودیم/مشکل اختصاص تسهیلات بانکی حل شود

asdasd
کد خبر : ۵۱۵۸۵۷

اعضای شورای اسلامی کار شرکت پلی‌اکریل اصفهان با ابراز خشنودی از اتفاقاتی که در هفته‌های گذشته رخ داده، ابراز امیدواری کردند که با حل مشکلات، مهرماه تولید در کارخانه از سر گرفته شود.

اعضای شورای اسلامی کار پلی‌اکریل اصفهان در تماس با ایلنا از روند رو به رشدِ احیای پلی‌اکریل ابراز خشنودی کردند.

از قرار معلوم، هیات حمایت از صنایع که در کارخانه مستقر شده، گام‌های مثبتی در جهت راه‌اندازی کارخانه برداشته، اما هنوز مشکل اختصاص تسهیلات مالی به کارخانه حل نشده‌است.

شورای اسلامی پلی‌اکریل در نامه‌ای به وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن ابراز تشکر از اقدامات صورت‌گرفته خواستار حل مشکل بودجه شده‌اند.

در این نامه که در تاریخ بیست و هفتم تیرماه ارسال شده؛ آمده است: متاسفانه مساله اساسی که بدون حل آن، بازگشت تولید به کارخانه غیرممکن می‌باشد؛ هنوز حل نشده‌است. اختصاص 200 میلیارد ریال تسهیلات بانکی دو غالب دو وام صد میلیاردی از بانک‌های صنعت و معدن و ملی می‌باشد که اولی تامین اعتبار شده اما به علت نبود شناسنامه ملی، امکان پرداخت آن هنوز میسر نشده است.

اعضای شورای اسلامی پلی‌اکریل می‌گویند: خواسته ما این است که اول مهرماه که کارگران به کارخانه برمی‌گردند، هیچ مشکلی نباشد و تولید از سر گرفته شود.

شرکت پلی اکریل اصفهان به علت وجود مشکلات بسیار از ابتدای سال جاری تولید را متوقف کرده و کارگران خود را به بیمه بیکاری معرفی کرده است؛ کارگران از ابتدای مهرماه با شرکت قرارداد دارند و قرار است به سر کار بازگردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز