خبرگزاری کار ایران

توضیحات روابط عمومی صندوق بیمه کشاورزی در مورد یک خبر

asdasd
کد خبر : ۵۱۵۵۲۸

پس از درج یک خبر در ارتباط با کارگزاران صندوق بیمه کشاورزی، روابط عمومی این صندوق توضیحاتی برای خبرگزاری ایلنا ارسال کرده‌است.

پس از درج خبری در مورد وضعیت شغلی کارگزاران صندوق بیمه کشاورزی در سرویس کارگری ایلنا، روابط عمومی این صندوق، توضیحاتی ارسال کرده است.

متن کامل توضیحات به شرح زیر است:

در پی نشر خبری ذیل عنوان

"سرنوشت بیش از 5000 کارگزار صندوق بیمه کشاورزی در هاله­ای از ابهام"

ضمن تکذیب خبرفوق، خواهشمند است؛ دستور فرمایند توضیح ذیل را درج فرمایند:

"الف: طی چهارماهه نخست سال­جاری، کلیه تعهدات صندوق بیمه بابت کارمزد عملیات کارگزاری بیمه کشاورزی به­صورت علی­الحساب در کلیه استان­ها پرداخت گردیده و هیچگونه کارمزد معوقی به دلیل عدم تأمین منابع مطرح نمی­باشد.

ب: درخصوص تعرفه کارمزد عملیات کارگزاری بیمه کشاورزی سال 96، افزایش حداقل ده درصدی نسبت به تعرفه سال گذشته در دستور کار صندوق بیمه کشاورزی بوده و مقرر است مراتب با قید فوریت پس از طرح و تأئید در هیأت مدیره صندوق، برای اجرا به کلیه استان­ها ابلاغ گردد.

ج: طرح برقراری پوشش خدمات بیمه تأمین اجتماعی کارگزاران بیمه کشاورزی نیز در دستورکار سال­جاری صندوق بیمه قرار گرفته و مقرر گردیده، منابع مالی از سرفصل کارمزد کارگزاری کارسازی شود.

درادامه یادآورمی شود؛اجرای طرح ملی بیمه کشاورزی باتمام توان درکشورجریان داردو پوشش­های  بیمه­ای،با همدلی و بهره­گیری از توان کارگزاران تلاشگربیمه کشاورزی روبه افزایش است."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز