خبرگزاری کار ایران

با ارسال نامه به معاون اول ریاست جمهوری؛

تقدیر رئیس اتاق بازرگانی از سازمان تامین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۵۱۵۱۵۸

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، با ارسال نامه ای به معاون اول ریاست جمهوری، از اقدامات موثر و ارزشمند سازمان تامین اجتماعی در جهت همراهی و رفع مشکلات فعالان اقتصادی تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا، «غلامحسین شافعی» رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی طی نامه ای به «اسحاق جهانگیری» معاون اول ریاست جمهوری از اقدامات موثر و ارزشمند سازمان تامین اجتماعی در جهت همراهی و رفع مشکلات فعالان اقتصادی تقدیر کرد.

در بخشی از این نامه آمده است:

ستاد اقتصاد مقاومتی با ریاست جنابعالی در مورخ ٩٦/٤/٢٦، به منظور رفع مشکلات فعالان اقتصادی بخش خصوصی با سازمان تامین اجتماعی و مساعدت در جهت بهبود فضای کسب و کار، امنیت سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال، مصوبه ای را تصویب نمود که نشان از اقدام موثر و ارزشمند سازمان تامین اجتماعی در جهت همراهی و رفع مشکلات فعالان اقتصادی دارد. در همین راستا از عنایات جنابعالی، تلاش های ارزشمند دکتر ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین دکتر نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و همکاران ایشان که نهایت مساعدت و همکاری صمیمانه ای با اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران دارند، صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز