خبرگزاری کار ایران

فعال حوزه کسب و کار و کارآفرینی:

وزارت کار دولت یازدهم عملکرد روبه رشدی را در پیش دارد

asdasd
کد خبر : ۵۱۴۲۱۲

یک فعال حوزه کسب و کار و کارآفرینی گفت: با برنامه مستمر در حوزه کار می‌توانیم با پایان دولت دوازدهم شاهد کاهش آمار بیکاری باشیم.

امین شاکری، فعال حوزه کسب و کار و کارآفرینی در مورد عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت یازدهم به خبرنگار ایلنا گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت یازدهم توانست در پایان راه عملکرد متوسط رو به بالایی را از خود به جای گذارد.

او ادامه داد: بیکاری یکی از بزرگترین چالش‌های پیش روی کشور ما است. باید به این نکته اشاره کنیم دولت روحانی وزارت کاری را تحویل گرفت که مشکلات حل نشده بسیاری داشت.

شاکری افزود: ما در حال حاضر تحصیل‌کرده‌گان بیکار بسیاری داریم که باید با حرفه‌آموزی و ترویج فرهنگ فنی‌حرفه‌ای برای ورود آنها به بازار کار زمینه‌سازی کرد.

این فعال حوزه کسب و کار و کارآفرینی گفت: با توجه به روندی که دولت روحانی در پیش گرفته ما می‌توانیم تا پایان دولت دوازدهم شاهد کاهش آمار بیکاری باشیم.

وی در پایان با اشاره به برنامه‌های عملیاتی دولت جهت ریشه‌کن کردن بیکاری افزود: برنامه‌های عملیاتی دولت باید مستمر و مدون اجرا شود تا با روحیه ایجاد کسب و کار از قشر بیکار جامعه بکاهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز