خبرگزاری کار ایران

نشست ماهیانه اتحادیه کانون بازنشستگان بخش احمدآباد مستوفی برگزار شد

کد خبر : ۵۱۳۶۵۹

نشست ماهیانه اتحادیه کانون بازنشستگان بخش احمدآباد مستوفی، در سالن اجتماعات حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری احمدآباد مستوفی و با حضور اکثریت اعضا، برگزار شد.

به گزارش ایلنا، نشست ماهیانه اتحادیه کانون بازنشستگان بخش احمدآباد مستوفی در روز 28 تیر ماه، در سالن اجتماعات حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری احمدآباد مستوفی، برگزار شد.

در ابتدای این نشست، عبدالرضا قالبی، رییس اتحادیه کانون بازنشستگان احمدآباد مستوفی، با اشاره به فرار رسیدن سالروز تاسیس سازمان تامین اجتماعی به موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی و بازنشستگان لشکری و کشوری اشاره کرد و گفت: این موضوع را مجلس شورای اسلامی در قالب برنامه ششم توسعه تصویب کرده است که لازم است تا دولت محترم در خصوص تأمین بودجه موردنیاز به این منظور، جامعه کارگری کشور را یاری کند.

وی در عین حال خواستار توجه بیشتر مسئولان اداره کار اسلامشهر به ساماندهی وضعیت اشتغال اتباع خارجی در این منطقه شد.

قالبی  در عین حال از عدم همکاری کانون بازنشستگان اسلامشهر با این تشکل صنفی انتقاد کرد و گفت: با وجود آنکه اتحادیه کانون بازنشستگان احمدآباد مستوفی به لحاظ اداری در حیطه شهرستان اسلامشهر محسوب می‌شود، تاکنون از کانون بازنشستگان اسلامشهر کمک چندانی دریافت نکرده‌ایم و در عوض اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگر و تشکیلات خانه کارگر امکانات را جهت رفاه حال اعضای این تشکل تامین کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز