خبرگزاری کار ایران

کارگران «حفاری شمال» نگران تعدیل هستند/ زمزمه‌های فروش ساختمان اصلی شرکت

asdasd
کد خبر : ۵۱۲۱۲۸

کارگران شرکت حفاری شمال نگران اعمال سیاست‌های کاهش هزینه در این شرکت و تعدیل نیرو هستند.

صبح امروز (بیست و ششم تیرماه) کارگران حفاری شمال با ایلنا تماس گرفتند و از زمزمه‌های تعدیل نیرو ابراز نگرانی کردند.

به گفته این کارگران در جلسه مجمع عمومی شرکت که روز گذشته (بیست و پنجم تیرماه) برگزار شده، یکی از تصمیمات تعدیل نیروهای ستادی و عملیاتی بوده و این مساله موج شدیدی از نگرانی میان کارکنان این شرکت به وجود آورده‌است.

در کنار این تعدیل که اگر اجرایی شود می‌تواند به بیکاری چند صد شاغل این شرکت بیانجامد، کارگران از اعمال سیاست‌های کاهش هزینه نگرانند. کارگران می‌گویند قرار است در راستای این نوع سیاست‌های ریاضتی، دفتر مرکزی شرکت در تهران فروخته شده و کارکنان دفتر پس از سالها سکونت و کار کردن در تهران، به یکی از شهرستان ها که به احتمال زیاد اهواز است، منتقل شوند.

کارگران می‌گویند به خاطر این فروش و نقل و انتقال، ممکن است ستادی‌ها در تهران مجبور به تسویه حساب شوند.

کارکنان حفاری شمال می‌گویند: نمی‌توانیم بپذیریم که با کارکردن در این شرکت،  هر روز احساس ناامنی داشته باشیم و به جای افزایش مزایای شغلی، منتظر تعدیل و جابجایی باشیم.

شرکت حفاری نفت شمال، ابتدا در بهشهر مازندران شروع به کار کرد و  الان در بهشهر ، تهران ، اهواز و کیش ستاد و پایگاه عملیاتی دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز