خبرگزاری کار ایران

همزمان با سفر معاون امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی؛

معوقات مزدی کارگران منیزیم فرودس را به تجمع کشاند

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۷۱۷

جمعی از کارگران کارخانه منیزیم فردوس در استان خراسان جنوبی روز گذشته (شنبه/۲۴ تیرماه) در اعتراض به عدم پرداخت معوقات مزدی و حق بیمه‌هایشان در محوطه کارخانه‌ تجمع کردند.

به گزارش ایلنا، جمعی از کارگران کارخانه منیزیم فردوس در استان خراسان جنوبی روز گذشته (شنبه/۲۴ تیرماه) در اعتراض به عدم پرداخت ۸ ماه از معوقات مزدی و ۴ ماه از حق بیمه‌هایشان در محوطه کارخانه‌ تجمع کردند.

تجمع کارگران منیزیم فرودس با سفر «عصمت سرافرازی» معاون امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی به این کارخانه و بازدید وی از خطوط تولید همزمان شده است.

در همین راستا روز گذشته جلسه‌ای با حضور فرماندار خراسان جنوبی، مدیریت کارخانه و نمایندگان کارگران برگزار شد تا در خصوص پرداخت معوقات مزدی کارگران تصمیم عاجل گرفته شود.

از سویی به گفته مدیریت منیزیم فرودس، این کارخانه  ۷۰۰ میلیون تومان بدهی  از بابت هزینه‌های آب، برق و گاز دارد و نیز ۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بدهی به بانک‌ها از بابت وام‌هایی و جریمه‌های دیرکرد پرداخت اقساط آن دارد.

در عین حال «فرامرز کافی»  مدیریت این کارخانه در گفت و گو با رسانه‌ها از سود بالای بانکی که از بابت تسهیلات از تولیدکنندگان گرفته می‌شود گلایه کرده و این پرسش را مطرح کرده است که چرا وقتی نرخ سود تسهیلات بانکی ۱۸ درصد است بخش تولید باید ۹ درصد اضافه تر یعنی نرخ ۲۷ درصد را به عنوان سود پرداخت کند؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز