خبرگزاری کار ایران

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

کاهش نرخ بیکاری لرستان در بهار را نمی‌توان ملاک قرار داد/افزایش بودجه لرستان به ۴۰ میلیارد تومان در صندوق کارآفرینی

asdasd
کد خبر : ۵۱۰۷۴۰

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه شامگاه چهارشنبه کارگروه اشتغال استان لرستان تاکید کرد که نرخ بیکاری لرستان در بهار ۹۶ کاهش یافته است اما نمی‌توان نرخ بیکاری در این بازه زمانی را ملاک قرار داد.

به گزارش ایلنا، جلسه کارگروه اشتغال استان لرستان شامگاه چهارشنبه با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

«علی ربیعی» در این جلسه با اشاره با کاهش نرخ بیکاری استان لرستان در بهار سال جاری گفت: نمی‌توان کاهش نرخ بیکاری در بهار را ملاک قرار داد.

وی افزود: با مسئولان صندوق کارآفرینی صحبت می کنم که بودجه لرستان امسال از ۳۰ میلیارد به ۴۰ میلیارد تومان افزایش یابد و  سعی می کنیم بودجه لرستان را در این صندوق ۳۰ درصد افزایش دهیم.

ربیعی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌‌های پرورش گل در استان لرستان برای خلق مشاغل جدید در این حوزه، افزود:  در آموزش مهارتی گل  باید یک مرکز مطالعاتی گل در لرستان راه اندازی شود. در حال حاضر هلندی‌ها برای سرمایه گذاری در این بخش وارد شده و دانش خود را آورده‌اند.

همچنین "هوشنگ بازوند" استاندار لرستان در این جلسه گفت:  سال گذشته برای سرمایه گذاری ۳۷۰۰ میلیارد تومان در استان برنامه ریزی شده بود که بیش از یکصد و یازده درصد تحقق داشتیم. امسال برای سرمایه گذاری ۶۴۰۰ میلیارد تومان با تولید بیش از ۲۵۰۰۰ شغل برنامه ریزی و هدف گذاری شده است.  

وی افزود: در سال گذشته ۱۷۲ جلسه ستاد تسهیل تولید با ۷۸۲ مصوبه برگزار شد. خواهان اجرا شدن مصوبات ستاد ملی تسهیل تولید در بازه ی زمانی کمتر هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز