خبرگزاری کار ایران

از روز چهارشنبه آغاز شد؛

جمع آوری شناورهای بی‌هویت از سواحل بوشهر

asdasd
کد خبر : ۵۱۰۴۵۴

شناورهای بی‌هویت که باعث ناامنی منطقه و همچنین برداشت غیر مجاز از ذخایر دریایی می‌شدند از صبح امروز با دستور دادستانی از سواحل استان بوشهر جمع‌آوری می‌شود.

محمد گارگر، عضو هیات مدیره اتحادیه صیادان استان بوشهر به خبرنگار ایلنا گفت: با نظر دادستان و نیروهای دریابانی استان بوشهر از صبح روز (چهارشنبه) جمع آوری شناورهای بی هویت آغاز شده است.

او ادامه می‌دهد: شناورهایی که به هر دلیل دارای اوراق شناسایی، سند مالکیت، مجوز صید و ... را نباشند توسط نیروهای انتظامی از سواحل استان بوشهر جمع‌آوری می‌شوند.

کارگر با اشاره به مشکلاتی که شناورهای بی‌هویت به وجود میاورند خاطرنشان کرد: جمع آوری شناورهای بی‌هویت می‌تواند باعث افزایش امنیت منطقه و جلوگیری از قاچاق و کنترول صید غیر قانونی بشود.

عضو هیات مدیره اتحادیه صیادان استان بوشهر افزود: به نوعی فعالیت غیرقانونی صاحبان این شناورها تحت هر شرایطی به نام صیادان تمام می‌شد. این موضوع بارها باعث اعتراض صیادان بوشهری شده بود.

این فعال صنفی در پایان گفت: آغاز چنین طرح‌هایی می‌تواند نظارت‌های امنیتی و صنفی را در منطقه افزایش دهد که هم جنبه شهروندی دارد و هم جنبه محیط زیستی زیرا پس از این منابع دریایی با نظارت بیشتری صید می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز