خبرگزاری کار ایران

وعده مسئولان برای بازگشت به کار تعدیلی‌های مخابرات لرستان

asdasd
کد خبر : ۵۰۹۰۷۴

معاون وزیر ارتباطات وعده داده‌است که کارکنان شرکتی مخابراتِ لرستان که بیکار شده‌اند به سر کار بازخواهند گشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پیرو تجمعات مکرر نیروهای شرکتی مخابرات لرستان در حمایت از همکاران اخراجی خود، محمدرضا ملکشاهی راد، نماینده مردم لرستان در مجلس با معاون وزیر ارتباطات مذاکراتی داشته که در این مذاکرات، معاون وزیر وعده داده به زودی تعدیلی‌ها به سر کار باز خواهند گشت.

نمایندگان کارکنان معترض مخابرات لرستان با اعلام این خبر، از ادامه رایزنی‌ها برای بازگشت به کار همکاران اخراجی خود خبر دادند.

از قرار معلوم، امروز (هجدهم تیرماه) نشستی در استانداری لرستان با حضور مقامات استانی با موضوع بازگشت به کار تعدیلی‌های شرکتی مخابرات برگزار می‌شود.

کارکنان شرکتی مخابرات ضمن امیدواری در مورد نتیجه مثبت این نشست، اعلام کردند تا زمانی که تکلیف همکارانمان مشخص نشود به اعتراضات و نامه‌نگاری‌ها ادامه خواهیم داد.

گفتنی است در روزها و هفته‌های گذشته کارکنان شرکتی مخابرات لرستان همزمان با دیگر استان‌ها تجمعات اعتراضی برگزار کردند. خواسته آنها در این تجمعات علاوه بر بازگشت به کار همکاران اخراجی، اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل و عقد قرارداد مستقیم با شرکت مخابرات است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز