خبرگزاری کار ایران

عضو هیات مدیره اتحادیه صیادان استان بوشهر در گفت‌وگو با ایلنا:

صید ماهی از خلیج فارس برای حفظ ذخایر آبی ممنوع شد/استان‌های همجوار هم دریابست را رعایت کنند

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۸۴۳

عضو هیات مدیره اتحادیه صیادان استان بوشهر می‌گوید: باتوجه به موضوع دریابست؛ صیادان بوشهری خواستار آن شدند که در طول تعطیلی صید حق بیمه آنها پرداخت شود و همچنین صیادان استان‌های همجوار هم اجازه صید نداشته باشند.

محمد کارگر، عضو هیات مدیره اتحادیه صیادان استان بوشهر، به خبرنگار ایلنا گفت: بنا به مصوبه‌ای که روز گذشته در جلسه‌‌ی مسئولان شیلات، مسئولان سیاسی و امنیتی و نمایندگان صیادان به تصویب رسید، صید ماهی از خلیج فارس تا شروع فصل صید میگو متوقف شد.

وی عنوان کرد: صید میگو همه ساله در فصل تابستان شروع می‌شود و تاریخ آن هم پس از تحقیقاتی که توسط کارشناسان شیلات انجام می‌شود؛ اعلام می‌شود.

او ادامه می‌دهد: صید ماهی در خلیج فارس به صورت چهار فصل و آخرین دریابست مربوط به سال ۹۴ است که در آن سال "دریابست" مدت ۲۸ روز  ادامه داشت.

این فعال کارگری به خواسته‌های صیادان بوشهری برای قبول دریابست اشاره کرد و گفت: صیادان بوشهری جهت قبول دریابست خواسته‌هایی را مطرح کردند.

کارگر در همین رابطه افزود: خواسته نخست صیادان بوشهری مربوط به پرداخت حق بیمه‌ در مدت تعطیلی صید و  دیگر خواسته آنها توقف صید در استان‌های همجوار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز