خبرگزاری کار ایران

روز گذشته انجام شد؛

تجمع دوباره کارگران بازنشسته کشت و صنعت هفت‌تپه

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۱۳۴

روز گذشته گروهی از کارگران بازنشسته مجتمع «نیشکر هفت تپه» برای سومین بار مقابل ساختمان فرمانداری شوش دست به اعتراض صنفی زدند.

شماری از کارگران مجتمع نیشکر هفت‌تپه در تماس با خبرنگار ایلنا گفتند: حوالی ظهر روز گذشته، چهارشنبه/۱۴ تیرماه برای سومین بار در یک هفته جاری، حدود۲۰۰ نفر از همکاران بازنشسته برای رفع مشکلات بازنشستگی خود مقابل ساختمان فرمانداری شهرستان شوش تجمع کردند.

این تجمع در حالی حوالی ظهر دیروز اتفاق افتاده است که طی روز های دوازدهم وسیزدهم نیز کارگران بازنشسته نیشکر هفت تپه برای پیگیری مطالبات بازنشستگی خود مقابل ساختمان فرمانداری شوش تجمع کرده بودند.

از قرار معلوم ترک کار این کارگران طبق قانون از اسفند سال ۹۵صادر شده است اما به دلیل پرداخت نشدن هزینه بازنشستگی از سوی کارفرما از آن زمان تاکنون سازمان تامین اجتماعی برای این کارگران مستمری برقرار نکرده است و در نتیجه آنها هر چند روز یکبار دست به اعتراض صنفی می‌زنند.

 به نقل از کارگران بازنشسته مجتمع نیشکر هفت تپه گفته می‌شود تا این لحظه از جانب مدیریت بخش خصوصی مجتمع و مسئولان شهرستانی و استانی پاسخ مشخصی به خواسته‌های آنان داده نشده که در نتیجه آن اعتراض صنفی کارگران استمرار پیدا کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز