خبرگزاری کار ایران

با عدم تخصیص اعتبارات عمرانی؛

مشکلات مزدی کارگران شرکتی شاغل در اماکن ورزشی همدان/ابهام در تغییر وضعیت استخدامی

asdasd
کد خبر : ۵۰۷۶۲۸

بیش از 30 نفر از کارگران شرکتی شاغل در محیط های ورزشی استان همدان از بابت پرداخت مطالبات مزدی خود مشکلاتی دارند. در عین حال تاکنون خبری از تغییر وضعیت استخدامی آنان نیست.

به گزارش ایلنا، بیش از 30 نفر از کارگران شرکتی شاغل در محیط های ورزشی استان همدان از بابت نحوه پرداخت مطالبات مزدی خود مشکلاتی دارند.

این کارگران به واسطه شرکت‌های پیمانکاری نیروی انسانی که در رابطه با امور مربوط به حفظ و نگهداری از اماکن ورزشی استان همدان فعالیت در مشاغل نگهبانی، خدماتی و اداری  استادیوم‌های مفتح، شهدای قدس و انقلاب استان همدان کار می‌کنند.

از قرار معلوم در نتیجه عدم تخصیص به موقع اعتبارات عمرانی، پرداخت مطالبات مزدی کارگران یاد شده از ابتدای سال جاری با کاستی‌هایی مواجه بوده است.

البته در همین رابطه «رسول منعم» مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان چندی پیش به رسانه‌ها گفته بود: پرداخت دستمزدهای کارگران پیمانکاری شاغل در اماکن ورزشی این استان، منوط به تخصیص اعتبارات عمرانی است و تا زمانی که اعتبارات تامین نشود نمی توان دستمزدهای نیروهای شرکتی را پرداخت کرد.

در عین حال این مقام مسئول اداره ورزش و جوانان همدان در گفت‌وگوی یادشده، تاکید کرده بود: در پرداخت عیدی و مزایای سال 95 کارگران شرکتی شاغل در محیط های ورزشی این استان مشکلاتی وجود داشت؛  "سال گذشته سال بدی برای بخش‌های دولتی و تخصیص اعتبارات" بوده است با این وجود تا  پایان سال گذشته با تأمین مبلغی به صورت علی الحساب معوقات مزدی این افراد پرداخت شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز