خبرگزاری کار ایران

تجمع معلمان مدارس غیردولتی خاتمه یافت/ معلمان آزاد: چطور به مسئولان آموزش و پرورش بقبولانیم حقمان ضایع شده؟

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۷۸۴

تجمع رو گذشته‌ی معلمان آزاد سراسر کشور بدون حصول به نتیجه خاتمه یافت. این معلمان که در مدارس غیر دولتی فعالیت دارند از بی‌توجهی مسئولین انتقاد دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،  روز گذشته (یازدهم تیرماه) بیش از یکصد   معلم آزاد از سراسر کشور به تهران آمدند و در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

پس از برگزاری این تجمع، نمایندگان این معلمان به وزارت آمورش و پرورش رفته و با مسئولان این وزارتخانه به مذاکره و رایزنی پرداختند؛ مذاکره‌کنندگان می‌گویند صحبت‌های روز گذشته موفقیت آمیز نبوده و مسئولان وزارتخانه حاضر نیستند قبول کنند که ما، کادر آموزشی بخش خصوصی، دچار مشکلات صنفی جدی هستیم.

یکی از معلمان آزاد که در تجمع روز گذشته شرکت داشته، می‌گوید: بی توجهی مسئولین آزاردهنده است؛ در صورتی که ما نیروهای آماده با تجارب ارزنده ای هستیم که افتخارات زیادی هم داشته‌ایم، ولی آموزش و پرورش نمی‌خواهد زیر بار مسئولیت حق و حقوق و بیمه این نیروها که تعدادشان کم هم نیست، برود.  گویا قصد دارند مدام نیروهای جدید بگیرند و آمار اشتغال زائی بدهند ، در صورتی که در بدنه آموزش و پرورش نیروهای غیر دولتی زحمت می‌کشند و بار بزرگی از روی دوش این وزارتخانه برمیدارند.

این معلم آزاد بلاتکلیفی، دستمزد پایین تر از حداقل دستمزد مصوب، فقدان بیمه و عدم هماهنگی بین آموزش و پرورش و وزارت کار در ارتباط با ساماندهی نیروهای آموزشی بخش خصوصی را از مهمترین مشکلات خود و همکارانش برشمرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز