خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان:

پرداخت دیه به بازماندگان معدن یورت آزادشهر آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۰۲۸

مسئول روابط عمومی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان از آغاز پرداخت دیه به بازماندگان معدن یورت در آزادشهر خبر داد.

محمدجواد احمدی، مسئول روابط عمومی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان در گفتگو با خبرنگار ایلنا از آغاز پرداخت دیه به بازماندگان یورت خبر داد.

وی گفت:  امروز (دهم تیرماه) مدیران شرکت بیمه آسیا با حضور در فرمانداری آزادشهر به آن دسته از خانواده های بازماندگان معدن زمستان یورت غربی  که انحصار وراثت را انجام داده‌اند، دیه پرداخت کرد. مبلغ دیه 210 میلیون تومان است.

وی با بیان این که  تا کنون پنج خانواده از جانباختگان این حادثه،  مراحل انحصار وراثت را انجام دادند؛ ادامه داد: سهم ارث هر یک از پدر، مادر و همسر جانباختگان حادثه معدن در چک های جداگانه به آنان تحویل شد. قرار است سهم ارث فرزندان جانباختگان این حادثه به حساب آنان واریز شود.

احمدی افزود: مبلغ دیه بقیه بازماندگان هم آماده است و به محض این که خانواده‌ها کارهای انحصار وراثت را انجام بدهند، به آنها پرداخت می‌شود.

گفتنی است، سیزدهم اردیبهشت در جریان انفجار معدن زمستان یورت غربی در استان گلستان، 43 نفر از کارگران این معدن جان خود را از دست دادند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز