خبرگزاری کار ایران

یک فعال کارگری در گفت و گو با ایلنا:

جامعه کارگری به آینده دولت روحانی امیدوار است/ربیعی توانست وضعیت وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی را سر و سامان بدهد

asdasd
کد خبر : ۵۰۴۹۸۴

دبیر اجرایی خانه کارگر اراک معتقد است دولت اول حسن روحانی توانسته با توجه به مشکلات بسیاری که از دولت قبل در حوزه کار و کارگر به‌وجود آمده بود توانسته است در جامعه کارگری ایران روزنه امید را به وجود آورد.

داود میرزایی، دبیر اجرایی خانه کارگر اراک در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد عملکرد دولت تدبیر و امید در حوزه کار و کارگر خاطرنشان کرد: قبل از هرچیز باید به این نکته اشاره کرد که جامعه کارگری ایران در دولت نهم و دهم  آسیب‌های بسیاری دید و به ویرانه‌ای تبدیل شد. این ویرانه در حالی به علی ربیعی رسید که همه کارگران به‌دلیل اینکه او از جنس جامعه کارگری بود انتظارات بسیاری برای بهبود وضعیت داشتند.

او ادامه داد: نباید فراموش کنیم که حوزه فعالیت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بسسیار گسترده است و فعالان کارگری نیز انتظارات بسیاری از او داریم. در دولت اول روحانی برخی از مشکلات برطرف شد اما ما هنوز مشکلات بسیاری داریم که باید به آنها رسیدگی کنند. باتوجه به روزنه امیدی که در این چهار سال کارگران مشاهده کردند همه به آینده امیدوارند.

این فعال کارگری با اشاره به فعالیت‌های چهار ساله علی ربیعی در وزارت کار خاطرنشان کرد: پس از اینکه ربیعی مسولیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را بر عهده گرفت  وضعیت سازمان تامین اجتماعی را به خوبی سروسامان داد. نباید فراموش کنیم که این سازمان پیش از این به حیاط خلوت دولت‌ها تبدیل شده بود و وضعیت بسیار بحرانی داشت.

دبیر اجرایی خانه کارگر اراک در مورد عملکرد چهارساله علی ربیعی در وزارت کار گفت: مجموعه دولت حسن روحانی را باید مجموعه‌ای رو به امید دانست و اینکه این دولت وارث مشکلات و چالش‌های دولت قبل نیز بوده است. در مجموع فعالیت علی ربیعی را نمی‌توان خارج از این دولت دانست. جامعه کارگری کشور امیدوار است تا این روند امیدوار کننده همچنان ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز