خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه پیش کسوتان جامعه کارگری کشور :

توهین به رئیس جمهور، توهین به ملت ایران بود

asdasd
کد خبر : ۵۰۴۱۱۴

در پی رفتار توهین آمیزی که روز گذشته توسط معدود از افراد حاضر در راهپیمایی روزجهانی کارگر با رئیس جمهور منتخب صورت گرفت، حسن صادقی رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری با صدور بیانیه‌ای این اقدام غیر اخلاقی را محکوم کرد.

به گزارش ایلنا، در پی رفتار توهین آمیزی که روز گذشته توسط معدود از افراد حاضر در راهپیمایی روزجهانی کارگر با رئیس جمهور منتخب صورت گرفت، حسن صادقی رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری با صدور بیانیه‌ای این اقدام غیر اخلاقی را محکوم کرد.

روز گذشته در حالی مردم روزه‌دار تهران دار به ندای رهبر و امام خویش پاسخ دادند که گرمای هوا در اوج خود سیر می‌کرد و مردم با همتی والا و با درک موضوع مهم قدس شریف پا به عرصه دفاع از مظلومین فلسطین گذاشتند و شعارهای کوبنده خود را متوجه اشغالگران قدس و همبستگی ملت ایران نموده و این همبستگی را به رخ ملتهای جهان می‌کشیدند که ناگهان با شعار هنجارشکنانه عده‌ای خودسر مواجه شدند که به منتخب ملت در رقابت‌های دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و در نتیجه مردم ایران توهین می‌کردند.

سردهندگان این شعارهای توهین آمیز و انحرافی قصد داشتند تا به زعم خود منتخب مردم در انتخابات اخیر ریاست جمهوری را با فرد معلوم الحالی ی مقایسه کنند که هرچند توانست در اولین رقابت ریاست جمهوری با رای همین مردم در صدر هیت دولت قرار بگیرد اما در کوتاه زمانی به دلیل بی‌کفایتی از سوی نمایندگان وقت مجلس شورای اسلامی از سمت خود خلع و کنار گذاشته شد. 

شنیدن چنین قیاس معع الفارقی از آنجا محل تعجب تلقی می‌شود که میانگین سنی گویندگان آنها آنقدر پایین است که ابدا به حال و هوای آن دوران نمی‌رسد، به بیان دیگر سن و سال قالب گویندگان این شعاری منفی در حدی نیست که بتوان وقایع دوران مربوط به استیضاح رئیس جمهور مخلوع را به یاد آورد.

پرسش قابل تامل این است که چرا همه تلاش‌ها معطوف به مقایسه روحانی با بنی‌صدر است و کسی حضور ندارد تا بنی‌صدر را با احمدی نژاد مقایسه کند؟ 

اگرچه به فصله کوتاهی از سرداده شدن شعارهای انحرافی، مردم هوشیار حاضر در راهپیمایی با کلام خروشان خود مانع از ادامه این وضعیت شدند اما پرواضح است که اگر جلوی این بدعت بد و گستاخانه گرفته نشود باید در آینده منتظر سرایت حرمت شکنی‌ها به دیگر مراسمات ملی باشیم.

در چنین شرایطی بر تمام گروهها و احزاب و افرادی که به نوعی دل در گرو اعتلای ایران اسلامی دارند لازم است تا برای پرهیز از رقم خوردن چنین لحظات تلخی، با دفاع تمام قد از منتخب و منتخبان مردم امکان تکرار چنین موقعیت‌هایی را از فرصت طلبان سلب کنند.

اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری در کنار سایر اشخاصی که دل در گرو اعتلای انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف ولایی جمهوری اسلامی ایران دارند ، به سهم خود و به نمایندگی از  سوی فرد فرد اعضای عاشق ولایت این تشکل، حاشیه تلخ ایجاد شده در مراسم روز گذشته راهپیمایی روز قدس را محکوم می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز