خبرگزاری کار ایران

بیانیه خانه کارگر برای دعوت از کارگران در مراسم روز جهانی قدس

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۲۵۶

خانه کارگر طی اطلاعیه‌ای از کارگران سراسر کشور دعوت کرد در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافته و همبستگی خود را با ملت مظلوم فلسطین به جهانیان نشان دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، خانه کارگر طی اطلاعیه‌ای از کارگران سراسر کشور برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

متن بیانیه خانه کارگر به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر فلسطین، سلام بر قدس، سلام بر مسجدالاقصی قبله اول مسلمانان عالم و قبله ادیان ثلاثه، سلام بر مبارزان و مجاهدان راه آزادی قدس، سلام و درود بر مردم همیشه در حال قیام فلسطین و آخرین سلام نیز بر کارگران شریف و عزیز فلسطین در سرزمین‌های اشغالی و دیگر نقاط جهان.

باز روز قدس از راه رسید. روزی که یادآور مظلومیت ملت شجاع فلسطین است. به همین مناسبت ما نیز بر خود فرض دانستیم برای تکریم مبارزات مردم فلسطین و به پیروی از فرمان امام عزیز راحل، حضرت امام خمینی(ره) و با استعانت از رهبری بزرگوار انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و توصیه ریاست محترم جمهور که همواره در همه عرصه‌ها دلسوزانه حاضر بوده‌اند، در این روز بزرگ دوشادوش تمام مردم ایران در خیابان‌های تهران و سراسر کشور حضور به‌هم رسانیم.

روز قدس همواره میدان همبستگی با فلسطینیان بوده است، از این رو جامعه کارگری سراسر کشور نیز بر خود فرض می‌داند درکنار کارگران ایران و جهان در مراسم باشکوهی که نمایش همبستگی با مردم فلسطین و حامیان آنان است، حضور یابد و از این فرصت برای اعلام حمایت همه‌جانبه از رزمندگانی که علیه اسرائیل می‌جنگند، بیشترین بهره را ببرد.

بر این اساس؛ جامعه کارگری ایران از امت اسلامی دعوت می‌کند در روزی که به نمایش مظلومیت فلسطین تعلق دارد، یاد بزرگ‌مردانی مانند شهید طهرانی مقدم که اسباب عزت ملت ایران را فراهم آورده‌اند، گرامی داشته و با اعلام حمایت خود از مردم مظلوم این کشور، همگام با همه مسئولان کشور، اقدام شجاعانه دفاعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را نیز ارج گذارند.

خانه کارگر جمهوری اسلامی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز