خبرگزاری کار ایران

عضو کارگری شورای عالی کار در گفت‌وگو با ایلنا:

دولت یازدهم انتظارات دستمزدهای کارگری را برآورده کرد/به روند بهبود وضعیت کارگران امیدواریم

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۱۷۵

یکی از اعضای کارگری شورای عالی کار معتقد است با روندی که وزارت کار در پیش گرفته می‌توان به آینده افزایش دستمزدها امیدوار بود.

احمدرضا معینی، عضو کارگری شورای عالی کار با اشاره به عملکرد دولت یازدهم در حوزه کارگری به خبرنگار ایلنا گفت: دولت یازدهم در زمینه افزایش دستمزدها توانست انتظارات جامعه کارگری را برآورده کند و موجب شد تا این مورد یکی از فعالیت‌های مثبت دولت نام بگیرد.

عضو هیات مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور  ادامه می‌دهد: با توجه به اینکه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از جامعه کارگری ایران محسوب می‌شود، امیدواریم این روند بهبود وضعیت در مورد قراردادهای کارگری نیز به سرانجام مناسبی برسد.

این فعال کارگری با اشاره به دیگر مطالباتی که جامعه کارگری از دولت دوازدهم دارد، گفت: با توجه به عملکرد رو به مثبت وزارت کار در دولت گذشته خواستار تداوم این روند هستیم که از جمله آنها رسیدگی بیشتر به امنیت شغلی کارگران است.

معینی همچنین در مورد طرح‌های کارورزی و مهارت آموزی عنوان کرد: این طرح‌ها با فصل پنجم قانون کار در تضاد است و تنها به پاک کردن صورت مساله بیکاری در کشور بازمی‌گردد جامعه کارگری از وزارت کار دولت دوازدهم انتظار دارد تا مانع اجرای چنین طرح‌هایی بشوند.

عضو کارگری شورای عالی کار در پایان گفت: امیدواریم تا وزیر کار همانند اتفاقی که در روند اصلاح قانون کار افتاد این دو طرح را نیز متوقف کند و با پی‌ریزی برنامه جدید به مقابله با بیکاری بپردازد.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز