خبرگزاری کار ایران

توضیحات شرکت آذر آب اراک درباره یک خبر

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۵۰۶

در پی انتشار خبری با عنوان ۲۲ کارگر قرار دادی شرکت آذر آب اراک اخراج شدند که در تاریخ ۲۹ خرداد ماه سال جاری در بخش کارگری ایلنا منتشر شد، روابط عمومی این شرکت جهت تنویر افکار عمومی توضیحاتی مکتوبی را در اختیار ایلنا قرار داد.

به گزارش ایلنا، در پی انتشار خبری با عنوان ۲۲ کارگر قرار دادی شرکت آذر آب اراک اخراج شدند که در تاریخ  ۲۹ خرداد ماه سال جاری در بخش کارگری ایلنا منتشر شد، روابط عمومی این شرکت جهت تنویر افکار عمومی توضیحاتی مکتوبی را در اختیار ایلنا قرار داد، که متن کامل آن به شرح ذیل است:

با احترام، پیرو گفت‌وگوی تلفنی انجام شده با مسئول محترم آن خبرگزاری در خصوص خبر منتشر شده مورخ ۲۹/۳/۹۶ درباه اخراج ۲۲ کارگر آذرآب (کد خبر ۵۰۲۰۷۲) و توضیحات جنبی آن که فاقد یک خبرسازی واقعی می‌باشد؛ بدین‌وسیله موارد زیر به آگاهی می‌رساند و خواهشمند است جهت خنثی نمون چنین خبری با حاشیه، اقدامات لازم را دراسرع وقت صورت نمایید.

۱-فعالیت کارگاه رنگ و سند بلاست درشرکت صنایع آذرآب، سال هاست ازسوی پیمانکار تامین و اداره می‌گردد که هرساله شرکت پیمانکار با انجام مناقصه و طبق ضوابط و قوانین آذرآب انتخاب می‌گردد که در سال ۱۳۹۵ این پیمانکار اجرایی شرکت میثاق صنعت مرکزی بوده است و این شرکت در مناقصه انجام شده در سال ۹۶ برنده نگردیده و پیمانکار دیگری انتخاب شده است و گفتنی است کارگران یاد شده کارگران شرکت صنایع آذرآب نیستند.

۲-شایان ذکر است با تمامی پرسنل پیمانکار سابق جهت ادامه کار با مدیریت پیمانکار جدید با حفظ کلیه شرایط قبلی و فعلی از قبیل پرداخت‌ها و... توسط مدیران ارشد شرکت آذرآب و همچنین اعضای شورای اسلامی کار شرکت آذرآب به دفعات مذاکره صورت پذیرفت ولی متاسفانه پرسنل مذکور اعلام داشتند فقط با شرکت میثاق صنعت ادامه همکاری می‌کنند و دعوت به کار انجام شده از سوی مدیر پیمانکار جدید و منتخب را رد نمودند و جهت جلوگیری از توقف کار در انجام پروژه‌های در دست، پیمانکار جدید اقدام به گرفتن نیروهای جدید نمودند.

۳-نه تنها هیچ یک از پرسنل آذرآب اخراج نگردیده بلکه مدیریت این شرکت بر حسب رفتارهای انسانی و علاقه‌مندی به کارگیری نامبردگان مذاکره نموده و آنها خود از ادامه کار صرفنظر نموده‌اند.

۴-کلیه یادآوری‌های انجام شده در خبر منتشر شده شامل؛ تعدیل‌ها در راستای کاهش هزینه و نبود امنیت شغلی ۱۵۰۰ کارگر و... بی‌اساس بوده و اینجانب متذکر می‌شوم قبل از انتشار هر خبری به ویژه خبرهای چالش‌زا و محرک، از مسئولین ارشد سازمان موضوع پرس‌وجو شود و پس از کسب صحت آن، و عدم پرداختن به موضوعات حاشیه‌ای، اقدام به اطلاع‌رسانی همگانی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز