خبرگزاری کار ایران

محجوب در واکنش به احتمال برکناری نایب رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی؛

اگر قرار بر رفتن باشد باید مجریان عزل شوند نه منتقدین

asdasd
کد خبر : ۴۹۵۸۹۰

رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی گفت: ذره‌ای در برخورد با عوامل ایجاد ناامنی روانی و بی نظمی در تامین اجتماعی مماشات نخواهیم کرد و حتی اگر نیاز باشد از ابزارهای نظارتی مجلس مانند تحقیق و تفحص استفاده مجدد خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا محجوب در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر برکناری علی حیدری نایب رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: تغییر حیدری به معنای پذیرش مدیر سالاری در سازمان تامین اجتماعی است و از ضعف و مسلوب‌الاختیاری هیات امناء صندوق‌ها نشات می‌گیرد.

محجوب با یادآوری تلاش‌های بی‌وقفه و دفاعیات اصولی حیدری در موضوع جلوگیری از ادغام درمان سازمان تامین اجتماعی در وزارت بهداشت تاکید کرد: جامعه کارگری اجازه نخواهد داد یک مدیر پزشک از سر انتقام سرمایه‌های انسانی و نیروهای خدوم و پاکدست سازمان را مورد تحقیر قرار دهد.

محجوب این مقطع زمانی را شرایط بسیار نامناسب برای تغییرات در هیات مدیره سازمان خواند و گفت: شایسته است متولیان و اعضای هیات امناء به ویژه رئیس محترم هیات، پاسخ دهند براساس کدام راهبرد و منطق استوار در در دو ماه پایانی یک دولت به چنین تغییراتی تن می‌دهند.

وی ادامه داد: آیا در صورت‌های مالی سال 95 نکته‌ای وجود دارد که مدیرعالی اینگونه سراسیمه شده است یا مگر قرار است در این هفته‌های پایانی اتفاقاتی در این سازمان بیفتد که عزل فوری یک نیروی کارآمد ودست پاک عملیاتی می‌شود؟

رئیس هیات تحقیقات و تفحص مجلس نهم از سازمان تامین اجتماعی افزود: در دو ماه پایانی دولت گذشته بیشترین حجم تخلفات در این سازمان به وقوع پیوست. از این حیث ذره‌ای در برخورد با عوامل ایجاد ناامنی روانی و بی نظمی در تامین اجتماعی مماشات نخواهیم کرد و حتی اگر نیاز باشد از ابزارهای نظارتی مجلس مانند تحقیق و تفحص استفاده مجدد خواهیم کرد.

محجوب در پایان به صراحت تاکید کرد: اگر در این سازمان قرار بر رفتن باشد باید مجریان عزل شوند نه منتقدین دلسوز که صحت اظهاراتشان بارها ثابت شده است. باید پزشکانی بروند که با فرمول‌های خلق الساعه سرمایه کارگران و بازنشستگان را به پای عده قلیل هم‌صنفشان ریختند و تامین اجتماعی را بدهکار بزرگ بانک‌ها کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز