خبرگزاری کار ایران

روز گذشته رخ داد؛

شهادت یک آتش‌نشان و مرگ دو برادرِ چاه کن در فولادشهر/ مدیر کارخانه آسفالتِ فولادشهر بازداشت شد

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۷۹۱

روز گذشته در پی وقوع حادثه ای در کارخانه آسفالت فولادشهر یک آتش‌نشان و دو کارگر مقنی جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،  روز گذشته، در پی وقوع حادثه و محبوس شدن دو مقنی در چاهی در کارخانه آسفالت واقع در مسکن مهر فولادشهر نیروهای عملیاتی آتشنشانی فولادشهر به محل حادثه اعزام شدند.

در این حادثه، دو کارگر که برادر نیز بودند، در چاهی واقع در کارخانه آسفالت واقع در مسکن مهر فولادشهر محبوس شده بودند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی فولاد شهر در ارتباط با این حادثه  به دیگر رسانه ها گفت: طبق گزارشات به دست آمده یکی از برادارن ابتدای امر در چاه محبوس می شود که برادر دیگر برای نجات وی اقدام می کند که متاسفانه او نیز دچار حادثه می گردد بر همین اساس تعدادی از آتش نشانان سازمان آتش‌نشانی فولادشهر راهی شرکت آسفالت شدند تا عملیات نجات کارگران که در چاه محبوس شده بودند را انجام دهند.

وی ادامه داد: پس از آغاز  امداد رسانی و حین این عملیات، متأسفانه به دلیل عمق زیاد چاه و وجود آب در آن «محمد بگری» که برای خارج کردن افراد حادثه دیده به داخل چاه رفته بود در حین خارج کردن یکی از افراد حادثه دیده، خود نیز دچار حادثه شده و به داخل چاه سقوط می کند.

وی اضافه کرد: با توجه به سنگین بودن عملیات و درخواست نیروی کمکی، نیروهای امداد رسانی و نیروهای آتش نشان از شهرستان نجف آباد، سازمان هلال احمر لنجان و عوامل انتظامی به محل حادثه اعزام شدند و با تلاش های صورت گرفته پیکر نیروی آتش نشان و دو کارگر از چاه بیرون کشیده شد.

عماد السادات اضافه کرد: به دستور بازپرس، مسئول شرکت کارخانه آسفالت واقع در مسکن مهر فولادشهر به دلیل رعایت نکردن نظامات دولتی و مقررات مربوط به روابط کارگر و کارفرما بازداشت شد وعلت این حادثه نیز در حال بررسی است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز