خبرگزاری کار ایران

بازدید مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد از فولاد بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۲۲۵

مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در مجتمع فولاد بویرصنعت یاسوج ، از محل حادثه ذوب کوره این کارخانه بازدید کرد و از مسئولان این کارخانه وضعیت کارگران را جویا شد.

به گزارش ایلنا، عباس نورمحمدی که به اتفاق مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویر احمد در محل این حادثه حضور یافتند، در باره اقدامات سازمان تامین اجتماعی در ارتباط با این حادثه و رسیدگی به حقوق مصدومان توضیح داد.

وی گفت : با توجه به این که این کارگران در هنگام کار در کارگاه دچار سانحه شده اند ، بر اساس ماده ٦٠ قانون تامین اجتماعی، حادثه ناشی از کار محسوب می شود و به تناسب درصد جراحت و احیانا ازکارافتادگی، تعهدات کوتاه مدت و بلندمدت سازمان در مورد آنان برقرار خواهد شد.

گفتنی است، بر اثر انفجار در یکی از کوره های ذوب مجتمع فولاد بویرصنعت یاسوج و فوران مواد مذاب و تشعشعات ناشی از آن ، ٩ نفر از کارگران شاغل در این کارگاه مصدوم شدند که  ٣ نفر از آنان به طور سرپایی درمان شدند و ٦ نفر نیز که از ٥٠ تا ٨٠ درصد دچار سوختگی شده بودند ، به مراکز درمانی شیراز و اصفهان اعزام شدند که در نهایت صبح امروز یکی از مصدومان به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز