خبرگزاری کار ایران

آمادگی شرکت‌های بزرگ معدنی برای کمک به خانواده‌های جان‌باختگان؛

یورت فراموش نخواهد شد

asdasd
کد خبر : ۴۸۹۹۵۷

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با برگزاری جلسات متعدد با شرکت‌های فعال در حوزه معدن، راهکارهای ارتقای ایمنی معادن و پررنگ کردن نقش شرکت‌ها و ایفای بیشتر مسئولیت اجتماعی توسط شرکت‌ها را مورد بحث و ارزیابی قرار داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در پی حادثه غم‌انگیز معدن زمستان یورت آزادشهر و با دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جلسات متعددی برای یافتن راهکارهای نوین در افزایش ایمنی کارکنان معادن و ایفای پررنگ‌تر مسئولیت اجتماعی شرکت‌های فعال در حوزه معدن برگزار می شود.

در پی برگزاری این جلسات، شرکت‌های معدنی و صنعتی چادرملو و گل‌گهر در نامه‌ای به علی ربیعی آمادگی خود را برای پرداخت 500 میلیون ریال به هریک از خانواده‌های جان‌باختگان معدن یورت زمستان آزادشهر اعلام کردند.

این مبلغ علاوه بر اختصاص بودجه از سوی دولت است که برای تامین نیازهای فوری خانواده‌های جان باختگان از قبیل تامین مسکن و نیازهای ضروری زندگی در اختیار کمیته ویژه نیروی انسانی استان گلستان قرار می‌گیرد که به همین منظور، ایجاد شده است.

توجه به وظایف و مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها از سر فصل‌هایی است که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با برگزاری جلسات متعدد، در پی پررنگ‌تر کردن آن در کشور است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز