خبرگزاری کار ایران

توضیحات کارفرمای معدن آق‌دره در مورد یک خبر

asdasd
کد خبر : ۴۸۹۰۷۷

در پی انتشار خبر مربوط به تجمع صنفی گروهی از کارگران فصلی معدن طلای آق‌دره برای استخدام در سال جدید، مدیریت این واحد معدنی برای تنویر افکار عمومی توضیحاتی در اختیار ایلنا قرار داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در پی انتشار خبر مربوط به تجمع صنفی گروهی از کارگران فصلی معدن طلای آق‌دره برای استخدام در سال جدید، مدیریت این واحد معدنی برای تنویر افکار عمومی توضیحاتی در اختیار ایلنا قرار داد.

عباس احمدی در این خصوص به ایلنا گفت: فعالیت در برخی از قسمت‌های معدن طلای آق‌دره فصلی است که در سنوات گذشته براساس مجوز اداره صنعت، معدن و تجارت فعالیت این قسمت‌ها ار فروردین ماه آغاز می‌شد که امسال مجوز مذکور  برای نیمه دوم اردیبهشت ماه صادر شد و در نتیجه در قسمت‌های مورد نظر با دو هفته تاخیر فعالیت خود را آغاز کردیم.

وی افزود: قسمت‌هایی که فعالیت آنها بصورت فصلی و غیر مستمر است به امور انفجار، استخراج و حمل خاک معدن مربوط می شود که فعالیت آنها در تمامی واحدهای معدنی این منطقه از جمله معدن طلای آق‌دره به دلیل سرمای بیش از اندازه هوا و بارش‌های پیاپی برف و باران متوقف می‌شود.

احمدی با بیان اینکه به دلیل تاخیری که در صدور مجوز استخراج امسال با آن مواجه بودیم، حدود دو هفته طول خواهد کشید تا از نظر فعالیت روزانه به حد نصاب سنوات گذشته برسیم، ادامه داد: به طور قطع با از سرگرفته‌شدن تدریجی فعالیت قسمت‌های فصلی معدن طلای آق‌دره تمامی کارگران فصلی به تدریج به کار سابق خود بازخواهند گشت.

وی بابیان اینکه در حال حاضر ساکنان اهالی چهار روستای انگور و آق‌دره اولیا، وسطی و سفلی کارگران معدن طلای آق‌دره را تشکیل می دهند ادامه داد: طبیعی است که در استخدام کارگران فصلی اولویت جذب با افرادی باشد که از یکسو در گذشته نیز در استخدام این واحد معدنی بوده‌اند و از سوی دیگر با فرارسیدن فصل سرما زودتر از بقیه همکاران خود بیکار شده باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز