خبرگزاری کار ایران

یک فعال کارگری:

برخی کاندیداها مردم و کارگران را صدقه بگیر تصور می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۴۸۵۰۴۷

یک فعال کارگری گفت: برخی کاندیداها مردم ایران و کارگران زحمتکش را مشتی صدقه بگیر تصور می‌کنند که باید برای رضای خدا چِندر غاز بیشتر جلوی آنها انداخت تا بیایند و رای بدهند.

ناصر آقاجری (فعال مستقل کارگری) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در ارتباط با وضعیت فعلی کارگران و انتخابات پیش رو گفت:  کارگران باید در انتخابات پیش رو به کاندیدایی رای بدهند که به جای منافع دلالان با سرمایه گذاری در صنایع مادر، کار تولید کند وجامعه را از نظر اشتغال و توسعه صنعتی شکوفا نماید.

وی با بیان این که یکی از کاندیداها در شعارهای تبلیغاتی گفته باید یارانه افزایش یابد؛ افزود: این جناب،  مردم ایران و کارگران زحمتکش را مشتی صدقه بگیر تصور می‌کنند که باید برای رضای خدا چِندر غاز بیشتر جلوی آنها انداخت تا بیایند و رای بدهند.

آقاجری ادامه داد: یکی دیگر مدعی شده می تواند تعداد زیادی شغل ایجاد کند و یا سطح اشتغال را به صورت رویایی و ایده آل بالا ببرد، این ادعا این پرسش را مطرح می کند که چه راهکاری برای کاربردی کردن این ادعا دارید ؟! شما بر خلاف ادعاهایتان، در دوران زمامداری و مدیریت خود  راه کج و معوج رشد اقتصادی لیبرالی را در پیش گرفته اید که به ناچار باید این عوارض را به جامعه تحمیل کنید وتا زمانی که در این مسیر راه می پیمایید، گریزی از هرچه بیشتر فاصله طبقاتی وجود ندارد و از روند ژرف تر شدن بحران های اجتماعی گریز نخواهد بود.

این فعال کارگری در پایان گفت: معتقدم که کارگران ایران به فردی رای خواهند داد که اصلاح قانون کار را ،در جهت بالا بردن قدرت خرید کارگران و تعمیم این قانون به گونه ای که، هر نیروی کار حتی یک فرد را شامل گردد، در دستور کار قرار دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز