خبرگزاری کار ایران

دبیر خانه کارگر مازندران:

باز پس گیری لایحه اصلاح قانون کار مهمترین دستاورد کارگران در روز جهانی کارگر بود

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۳۶۴

دبیر خانه کارگر مازندران گفت: باز پس گیری لایحه اصلاح قانون کار مهمترین دستاورد امروز کارگران در روز جهانی کارگر بود.

«نصر الله دریابیگی» دبیر خانه کارگر مازندران در گفت‌وگو با ایلنا، اظهار داشت: مراسم روز کارگر سال ۹۶ نباید مورد سوء استفاده‌های جناحی و سیاسی قرار گیرد چرا که مباحث مطرح شده در این روز صرفا انعکاس واقعی مطالبات و امنیت شغلی کارگران است.

دریابیگی با بیان اینکه کارگران خواهان بازپس‌گیری لایحه اصلاح قانون کار بودند و رئیس دولت نیز در همین راستا خواستار بازپس‌گیری آن شده است، افزود: این خواسته اساسا یک خواسته جناحی نبوده و صرفا طرح مطالبات صنفی است از این رو هیچ گروه و جریانی نمی‌بایست از آن سوء استفاده کند.

دبیر خانه کارگر مازندران در ادامه با بیان اینکه حیات کارگران با امنیت شغلی کارگران گره خورده است، تصریح کرد: امنیت شغلی کارگران بر اثر سیاست‌های تولید ستیزانه دولت قبل مورد هجمه قرار گرفت. اما حال عده‌ای که خود نقشی بحران زا داشته‌اند می‌گویند که دولت یازدهم به امنیت شغلی کارگران بی توجهی کرده است.

وی با بیان اینکه باز پس گیری لایحه اصلاح قانون کار مهمترین دستاورد امروز کارگران در روز جهانی کارگر بود،افزود: پس از بازپس‌گیری این لایحه بازهم کارگران در فضای آزاد می‌توانند به طرح مطالبات خود بپردازند.

دریابیگی گفت: با دستاورد امروز به هیچ وجه نمی‌توان کارگران و نمایندگان آنان را به سیاسی کاری متهم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز